Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 1
N-4K0 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 Nammis 😋 @MR SPEED da gjetter jeg Nougat Crisp 1
MR SPEED Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden N-4K0 skrev (17 minutter siden): Nammis 😋 @MR SPEED da gjetter jeg Nougat Crisp Riktig du 👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden N-4K0 skrev (20 minutter siden): Nammis 😋 @MR SPEED da gjetter jeg Nougat Crisp 😋😋
Maskinfører Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en god og fin lørdagskveld.♥️♥️ Vi tenker på dere også fin og god lørdagskveld ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Maskinfører skrev (8 minutter siden): Vi tenker på dere også fin og god lørdagskveld ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden MR SPEED skrev (2 minutter siden): @Sviskepott hvor er du ❤️❤️ Vi tror at hun sover nå.🥰🥰
MR SPEED Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Sender deg et dikt du er søt du er god du nydelig jente savner deg vennen @Sviskepott ❤️❤️ 1 1
Maskinfører Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Sviskepott Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden MR SPEED skrev (På 21.11.2025 den 16.46): du må slutte være så redd vennen min kunde lagt et iron maiden bilde men da hadde sikkert hørt slutt mr speed Jeg kjenner veldig på ting som er farlig her i verden og holder meg langt unna alt sånt. MR SPEED skrev (På 21.11.2025 den 17.24): @Sviskepott @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) koser meg med bacon vet er farlig eller hva driter i det tørka bacon da 👍👍😊😊😁😁 Lever en gang er jeg død er død da er ikke så nøye på det da 😀😀😀😀😀 Hihi...de der har jeg oppdaget for lengst og de smaker veldig røkt og godt! MR SPEED skrev (På 21.11.2025 den 20.41): @Sviskepott hvor er du vennen min ❤️❤️ MR SPEED skrev (På 21.11.2025 den 23.08): Makan til nydeligheter! 😍 MR SPEED skrev (8 timer siden): Jatakk! N-4K0 skrev (8 timer siden): Cocos Neida, var det Banan som var din favoritt? Eller så er det noen andre jeg tenker på. Jeg liker bananen best. MR SPEED skrev (5 timer siden): @Sviskepott hvor er du ❤️❤️ Kvirrevitt! MR SPEED skrev (5 timer siden): Sender deg et dikt du er søt du er god du nydelig jente savner deg vennen @Sviskepott ❤️❤️ Hørte det vakre diktet i søvne og måtte stå opp for å finne det og så var det DEG! Tusen takk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Maskinfører skrev (4 timer siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ MR SPEED skrev (5 timer siden): Sender deg et dikt du er søt du er god du nydelig jente savner deg vennen @Sviskepott ❤️❤️ Sviskepott skrev (32 minutter siden): Jeg kjenner veldig på ting som er farlig her i verden og holder meg langt unna alt sånt. Hihi...de der har jeg oppdaget for lengst og de smaker veldig røkt og godt! Makan til nydeligheter! 😍 Jatakk! Jeg liker bananen best. Kvirrevitt! Hørte det vakre diktet i søvne og måtte stå opp for å finne det og så var det DEG! Tusen takk. Vi ønsker dere en fin og god natt videre.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå