Maskinfører Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden MR SPEED skrev (6 minutter siden): MR Crowley 😊😊😊😊 ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (42 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Våre også ❤️❤️ 1
N-4K0 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Etter et langt opphold er det på tide med et gjensyn med denne grabben her 1
Sviskepott Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden Hvor mange av dere her inne feirer jul med kristent innhold? Jeg kjenner ett menneske som er veldig sånn, resten er bare opptatt av penger, gaver, matvarer og ting i hus. Jeg er nøytral selv. Ingen pynt her. Skal "kose meg" med søtt, kaker og slikt ei uke, men så er det slutt nok en gang. Jeg skal gjøre det jeg kan for helsa igjen. Har vært søtsaker lenge nok i livet og kroppen min roper jaaa, det vil vi. Grønnsaker og frukt. Motivasjonen er noen bukser som har vært litt snaue. De skal passe perfekt etter hvert. Jeg tror at jeg får det til. Yepp. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Maskinfører skrev (3 timer siden): Våre også ❤️❤️ N-4K0 skrev (3 timer siden): Etter et langt opphold er det på tide med et gjensyn med denne grabben her Sviskepott skrev (2 timer siden): Hvor mange av dere her inne feirer jul med kristent innhold? Jeg kjenner ett menneske som er veldig sånn, resten er bare opptatt av penger, gaver, matvarer og ting i hus. Jeg er nøytral selv. Ingen pynt her. Skal "kose meg" med søtt, kaker og slikt ei uke, men så er det slutt nok en gang. Jeg skal gjøre det jeg kan for helsa igjen. Har vært søtsaker lenge nok i livet og kroppen min roper jaaa, det vil vi. Grønnsaker og frukt. Motivasjonen er noen bukser som har vært litt snaue. De skal passe perfekt etter hvert. Jeg tror at jeg får det til. Yepp. Vi håper at dere har en fin og god kveld.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå