MR SPEED Skrevet i går, 10:26 Skrevet i går, 10:26 Fikk fant voltron må bygge den opp på nytt da så trur har fått influensa ja hypokonder speed vet ikke 2 bilder 1 2
Sviskepott Skrevet i går, 10:55 Forfatter Skrevet i går, 10:55 Jeg skal ikke dit, men det blir sikkert en opplevelse å leve greit videre på i livet. 2
MR SPEED Skrevet i går, 11:30 Skrevet i går, 11:30 (endret) Fikk q Laderen i posten nå…. ladder det kortet nå er magnetisk er rød nå tipper det blir grønt da det er ferdig da Endret i går, 11:33 av MR SPEED 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:12 Skrevet i går, 13:12 Sviskepott skrev (6 timer siden): Takker for det. God søvn til dere. MR SPEED skrev (2 timer siden): @Sviskepotthttps://www.vg.no/rampelys/i/gwXBkJ/foo-fighters-med-ny-turne-starter-i-norge https://unityarena.no/arrangementer/foo-fighters/ @SprengeMobil Vi ønsker dere en fin og god mandag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:13 Skrevet i går, 13:13 MR SPEED skrev (1 time siden): Fikk q Laderen i posten nå…. ladder det kortet nå er magnetisk er rød nå tipper det blir grønt da det er ferdig da MR SPEED skrev (2 timer siden): MR SPEED skrev (2 timer siden): Fikk fant voltron må bygge den opp på nytt da så trur har fått influensa ja hypokonder speed vet ikke 2 bilder ♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Sviskepott Skrevet 22 timer siden Forfatter Skrevet 22 timer siden Har ikke smakt det,men det høres jo godt ut. Tror jeg varmer opp en kopp med nudler nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Sviskepott skrev (16 minutter siden): Har ikke smakt det,men det høres jo godt ut. Tror jeg varmer opp en kopp med nudler nå. Vi sier nam nam nudler.😋😋🥰🥰
Sviskepott Skrevet 17 timer siden Forfatter Skrevet 17 timer siden Jeg tror at C&C liker mange forskjellige typer matvarer. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Sviskepott skrev (46 minutter siden): Jeg tror at C&C liker mange forskjellige typer matvarer. Vi kan bekrefte at du tenker helt riktig. 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Tusen takk og snart er det fredag...det tenker jeg på. 🤣 Det er altfor lite fredager i ei uke! Det tenker sikkert "Kongen" og Harald også. Bedre kjent som Sonja i det offentlige. 1
MR SPEED Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Sviskepott skrev (10 timer siden): Jeg tror at C&C liker mange forskjellige typer matvarer. Min favoritt er sushi ❤️❤️ 1 2
Hydrium Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Nå får man Hufsa som bamse...... 😬 Med et kjøle element inni så hun føles kald! Neida. Men bamsen finnes på feel.no 1
Sviskepott Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden Hufsa er jo min venn og dessuten helsort vanligvis. Har hun blitt vasket med hvitt blekevaskepulver? 🤗 2
Hydrium Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Sviskepott skrev (10 minutter siden): Hufsa er jo min venn og dessuten helsort vanligvis. Har hun blitt vasket med hvitt blekevaskepulver? 🤗 Vet ikke, aldri sett henne i dagslys 😋 1
MR SPEED Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden @Maskinfører https://www.tv2.no/broom/sjokkerte-for-seks-ar-siden-na-kommer-den/18262218/ 2
MR SPEED Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Mitt favoritt rom chip er Millennium falcon til han solo å andre styr man er jo Chewbacca (ofte kalt Chewie) da 👍👍 er STOR fan av star wars da 😎😎 noen mine Millennium falcon siste er papp da 👍🥳 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden MR SPEED skrev (31 minutter siden): Mitt favoritt rom chip er Millennium falcon til han solo å andre styr man er jo Chewbacca (ofte kalt Chewie) da 👍👍 er STOR fan av star wars da 😎😎 noen mine Millennium falcon siste er papp da 👍🥳 MR SPEED skrev (1 time siden): @Maskinfører https://www.tv2.no/broom/sjokkerte-for-seks-ar-siden-na-kommer-den/18262218/ Sviskepott skrev (6 timer siden): Tusen takk og snart er det fredag...det tenker jeg på. 🤣 Det er altfor lite fredager i ei uke! Det tenker sikkert "Kongen" og Harald også. Bedre kjent som Sonja i det offentlige. Hydrium skrev (2 timer siden): Vet ikke, aldri sett henne i dagslys 😋 Sviskepott skrev (2 timer siden): Hufsa er jo min venn og dessuten helsort vanligvis. Har hun blitt vasket med hvitt blekevaskepulver? 🤗 Hydrium skrev (3 timer siden): Nå får man Hufsa som bamse...... 😬 Med et kjøle element inni så hun føles kald! Neida. Men bamsen finnes på feel.no MR SPEED skrev (3 timer siden): Min favoritt er sushi ❤️❤️ Sviskepott skrev (6 timer siden): Tusen takk og snart er det fredag...det tenker jeg på. 🤣 Det er altfor lite fredager i ei uke! Det tenker sikkert "Kongen" og Harald også. Bedre kjent som Sonja i det offentlige. Vi ønsker dere en fin og god tirsdag.♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå