Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate

Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for det og i morgen er der freddan og det skal bli riktig godt. Jeg kjenner at jeg trenger en helg som varer i en mnd nå. Alt går så fort og snart er det desember. Det tenker jeg på og kryper enda lengre inn i høstens lune hi. 😴

• Hjerte 2
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden):

Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

Jeg fant dere! 😃 Kommer meg ikke inn på kg. Hele siden er rød nå man blir kastet ut 😄 

How Was Your Day GIFs | Tenor

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Ååååå...I love you! :D    Hehe...det var kanskje litt i sterkeste laget, men SÅ HYGGELIg å se deg her. Klem til deg!

Endret av Sviskepott
  • Hjerte 2
Skrevet
Sviskepott skrev (1 time siden):

Ååååå...I love you! :D    Hehe...det var kanskje litt i sterkeste laget, men SÅ HYGGELIg å se deg her. Klem til deg!

Kona til Anthon jo! 😄 Klem til deg også! 

Heart Love GIF - Heart Love In Love - Discover & Share GIFs

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
MR SPEED skrev (1 time siden):

Velkommen @Hydrium til forumet 

romantisk-hjerte.jpg.3caf65b8fb32c6b9323d280864da117a(1).thumb.jpg.e1eb30a05f91a4981c66507ee96d2f20.jpg.b4bdde69ab6374a05bcd29cbc72cd0a6.jpg

Kjenner jeg deg? Dersom jeg gjør det, gi meg et hint? 😁Jeg tror du hadde burstag for litt siden, og jeg ga deg en rosetattoo.

• Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (23 minutter siden):

Kjenner jeg deg? Dersom jeg gjør det, gi meg et hint? 😁Jeg tror du hadde burstag for litt siden, og jeg ga deg en rosetattoo.

Nei du gjør ikke det, nei jeg har ikke opp lyst bursdagen min her, vile bare ønske deg velkommen her til diskusjon.no.Jeg har vært her fra 2012 sorry skrive feil er ord blind å prøver skrive riktig ikke lett, jeg bruker meta quest 3 vr briller å skrive med her er ikke ord bok med så jeg må see på google om det ordet er riktig da 😀

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
MR SPEED skrev (20 minutter siden):

Nei du gjør ikke det, nei jeg har ikke opp lyst bursdagen min her, vile bare ønske deg velkommen her til diskusjon.no.Jeg har vært her fra 2012 sorry skrive feil er ord blind å prøver skrive riktig ikke lett, jeg bruker meta quest 3 vr briller å skrive med her er ikke ord bok med så jeg må see på google om det ordet er riktig da 😀

Ååå beklager 😊 Kanskje i et annet liv. Så hyggelig, jeg skjønner 😃 Har ikke noe problem med å forstå deg til nå, vi finner ut av det ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hydrium skrev (11 minutter siden):

Ååå beklager 😊 Kanskje i et annet liv. Så hyggelig, jeg skjønner 😃 Har ikke noe problem med å forstå deg til nå, vi finner ut av det ❤️

MR SPEED skrev (34 minutter siden):

Hydrium skrev (1 time siden):

MR SPEED skrev (2 timer siden):

MR SPEED skrev (2 timer siden):

Velkommen @Hydrium til forumet 

romantisk-hjerte.jpg.3caf65b8fb32c6b9323d280864da117a(1).thumb.jpg.e1eb30a05f91a4981c66507ee96d2f20.jpg.b4bdde69ab6374a05bcd29cbc72cd0a6.jpg

Hydrium skrev (4 timer siden):

Kona til Anthon jo! 😄 Klem til deg også! 

Heart Love GIF - Heart Love In Love - Discover & Share GIFs

Sviskepott skrev (5 timer siden):

Hydrium skrev (5 timer siden):

Jeg fant dere! 😃 Kommer meg ikke inn på kg. Hele siden er rød nå man blir kastet ut 😄 

How Was Your Day GIFs | Tenor

Sviskepott skrev (6 timer siden):

Takker for det og i morgen er der freddan og det skal bli riktig godt. Jeg kjenner at jeg trenger en helg som varer i en mnd nå. Alt går så fort og snart er det desember. Det tenker jeg på og kryper enda lengre inn i høstens lune hi. 😴

Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er også sånn privat av meg og ingen vet stort om meg...annet enn det de kan oppfatte selv her inne. 
Snill og grei er jeg og når vi finner en slik fin liten gjeng som går bra sammen, så må vi ta vare på hverandre.
Liker dere godt samtlige. 💝:D 

• Hjerte 1
Skrevet
Sviskepott skrev (6 minutter siden):

Jeg er også sånn privat av meg og ingen vet stort om meg...annet enn det de kan oppfatte selv her inne. 
Snill og grei er jeg og når vi finner en slik fin liten gjeng som går bra sammen, så må vi ta vare på hverandre.
Liker dere godt samtlige. 💝:D 

Vet en del om deg da ❤️❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...