Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 16:33 Skrevet mandag kl 16:33 Vi har kost oss med Fleskepannekaker til middag i dag.🥞🥞🥓🥓😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:12 Skrevet i går, 02:12 Vi ønsker dere alle sammen en Godtirsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet i går, 12:17 Forfatter Skrevet i går, 12:17 Jeg har hatt god baguette med karrikylling og grønnsaker på. ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 13:08 Skrevet i går, 13:08 Sviskepott skrev (50 minutter siden): Jeg har hatt god baguette med karrikylling og grønnsaker på. ❤️ Vi sier nam nam.😋😋🥰🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Samme til dere. Jeg sitter og tenker på nattmat, men noe i meg sier at først må en sove noen timer til og SÅ er det brødskiver som står for tur. Så er det oppvasken fra i går og så videre ut med litt mere søppel fra kjelleren mens det ennå er plass i søppeldunkene. Jeg har kommet i litt ryddemodus og har planer om ryddighet før første desember. Det er bra å ha mange planer og sette noen av dem ut i livet...og så være fornøyd med det. Ikke gape over for mye. Gjøre litt hver dag. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Sviskepott skrev (4 minutter siden): Samme til dere. Jeg sitter og tenker på nattmat, men noe i meg sier at først må en sove noen timer til og SÅ er det brødskiver som står for tur. Så er det oppvasken fra i går og så videre ut med litt mere søppel fra kjelleren mens det ennå er plass i søppeldunkene. Jeg har kommet i litt ryddemodus og har planer om ryddighet før første desember. Det er bra å ha mange planer og sette noen av dem ut i livet...og så være fornøyd med det. Ikke gape over for mye. Gjøre litt hver dag. Vi ønsker deg en fin og god onsdag.🥰🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå