Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. oktober Skrevet 10. oktober MR SPEED skrev (1 time siden): ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. oktober Skrevet 10. oktober Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober Skrevet 11. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober Skrevet 11. oktober (endret) Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 Endret 11. oktober av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. oktober Skrevet 11. oktober Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
MR SPEED Skrevet 11. oktober Skrevet 11. oktober Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 Kan jeg bestemme midagen deres neste uke longemos å blodpuding 😀😀 1
N-4K0 Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Lungemos er grei mat, jeg spiser det som regel på brød med majones på. Blodpudding har jeg spist én gang som jeg kan huske, for 20+ år siden, stekt blodpudding med sukker, jeg husker at det var sånn høvelig. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober N-4K0 skrev (51 minutter siden): Lungemos er grei mat, jeg spiser det som regel på brød med majones på. Blodpudding har jeg spist én gang som jeg kan huske, for 20+ år siden, stekt blodpudding med sukker, jeg husker at det var sånn høvelig. 😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober MR SPEED skrev (5 timer siden): Kan jeg bestemme midagen deres neste uke longemos å blodpuding 😀😀 Nei, for vi er vanedyr, så vi har fast uke meny til middag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
MR SPEED Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober (endret) Koser meg med twist nå spist halve posen nesten da 😋 mat nå fjordland 😍 nei det ble tikka oppblåst fra saritas da Endret 12. oktober av MR SPEED 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober MR SPEED skrev (3 timer siden): Koser meg med twist nå spist halve posen nesten da 😋 mat nå fjordland 😍 nei det ble tikka oppblåst fra saritas da 😋😋Nam Nam vi Elsker Twist.🥰🥰 1
Sviskepott Skrevet 12. oktober Forfatter Skrevet 12. oktober Heisann og Hoppsann. Jeg drømmer om å kunne detaljbestille min ekstra store pose twist, med KUN mine favoritter utvalgt. 💖 Fremtiden må vel kunne klare dette om ikke så lenge? 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Sviskepott skrev (4 minutter siden): Heisann og Hoppsann. Jeg drømmer om å kunne detaljbestille min ekstra store pose twist, med KUN mine favoritter utvalgt. 💖 Fremtiden må vel kunne klare dette om ikke så lenge? Vi er helt enige, det hadde vært tingen.♥️♥️ 1
Sviskepott Skrevet 12. oktober Forfatter Skrevet 12. oktober Nå spiser jeg kalde wienerpølser rett i kroppen fordi jeg er småsulten. Nammmmm! 1
MR SPEED Skrevet 12. oktober Skrevet 12. oktober Sviskepott skrev (39 minutter siden): Hei hei på deg også! Twist på tilbud sorry 2
Sviskepott Skrevet 12. oktober Forfatter Skrevet 12. oktober Det gjør jo ikke noe at den er satt ned i pris. Jeg skal kjøpe om ikke så lenge. Takker for tips i alle fall. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå