N-4K0 Skrevet lørdag kl 11:49 Skrevet lørdag kl 11:49 Sviskepott skrev (8 timer siden): Stekt egg er alltid godt. 💜 Så sant, så sant! 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 12:25 Skrevet lørdag kl 12:25 Sviskepott skrev (8 timer siden): Stekt egg er alltid godt. 💜 N-4K0 skrev (35 minutter siden): Så sant, så sant! Vi er to helt enige tvillinger.😋😋 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 16:34 Skrevet lørdag kl 16:34 Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 1
N-4K0 Skrevet lørdag kl 19:54 Skrevet lørdag kl 19:54 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 Business as usual med andre ord 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 23:47 Skrevet lørdag kl 23:47 N-4K0 skrev (3 timer siden): Business as usual med andre ord Bare en liten vri, at vi steiker hjemme selv nå. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 02:05 Skrevet søndag kl 02:05 Vi ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 02:07 Skrevet søndag kl 02:07 Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
Sviskepott Skrevet søndag kl 12:53 Forfatter Skrevet søndag kl 12:53 Videosnutter på youtube er nydelige å se på. Kjappe mennesker som kan det å lage god mat. Skulle gjerne ha bestilt. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:34 Skrevet søndag kl 16:34 Sviskepott skrev (3 timer siden): Videosnutter på youtube er nydelige å se på. Kjappe mennesker som kan det å lage god mat. Skulle gjerne ha bestilt. Vi ønsker deg en fin og god søndagskveld.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 16:35 Skrevet søndag kl 16:35 Vi har kost oss med Kyllinglår og Pommes Frites til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍟🍟😋😋
Sviskepott Skrevet søndag kl 22:09 Forfatter Skrevet søndag kl 22:09 Jeg må bli flinkere til å ha middag hver dag og ikke bare ha brød eller nudler. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet søndag kl 22:27 Skrevet søndag kl 22:27 Sviskepott skrev (17 minutter siden): Jeg må bli flinkere til å ha middag hver dag og ikke bare ha brød eller nudler. Vi tenker at å finne den rette kombinasjonen mellom brød, nudler og middag er det beste. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:06 Skrevet i går, 02:06 Vi ønsker dere alle sammen en Godmandagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 20 timer siden Forfatter Skrevet 20 timer siden Takk. Det er litt sol i dag og jeg kunne hatt tørketøy på snora, men jeg har ikke vasket, så da blir det ikke noe av det. Kanskje en gang utover i uka om jeg forbereder meg litt. Snart er det slutt på utetørk og da blir det fuktig innendørs igjen. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17 timer siden Skrevet 17 timer siden Sviskepott skrev (2 timer siden): Takk. Det er litt sol i dag og jeg kunne hatt tørketøy på snora, men jeg har ikke vasket, så da blir det ikke noe av det. Kanskje en gang utover i uka om jeg forbereder meg litt. Snart er det slutt på utetørk og da blir det fuktig innendørs igjen. Vi ønsker deg en fin og god mandag.♥️♥️
Sviskepott Skrevet 16 timer siden Forfatter Skrevet 16 timer siden akk. + T Jeg tror at jeg kan ha kommet i sovealderen, for jeg er trøtt hele dagen. Tar vitaminer og sånn, men... 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Sviskepott skrev (3 timer siden): akk. + T Jeg tror at jeg kan ha kommet i sovealderen, for jeg er trøtt hele dagen. Tar vitaminer og sånn, men... Vi har også enkelte perioder hvor vi er daudtrøtte hele døgnet. Vi ønsker deg også en fin og god mandagskveld.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Sviskepott skrev (8 timer siden): akk. + T Jeg tror at jeg kan ha kommet i sovealderen, for jeg er trøtt hele dagen. Tar vitaminer og sånn, men... sove mere du @Sviskepott Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Vi har også enkelte perioder hvor vi er daudtrøtte hele døgnet. Vi ønsker deg også en fin og god mandagskveld.♥️♥️ Sove mere dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden MR SPEED skrev (1 time siden): sove mere du @Sviskepott Sove mere dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Nope, vi har Beatlesmaraton.♥️♥️♥️♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå