Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:19 Skrevet torsdag kl 22:19 MR SPEED skrev (1 time siden): https://www.tv2.no/video/underholdning/se-de-forste-bildene-fra-ny-flaklypa-film/RnCocg7mlx-20304997?abgroup=neste1b ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:21 Skrevet torsdag kl 22:21 Sviskepott skrev (1 time siden): Jeg har sett fisk og chips fra skotlandtraktene og der har de skikkelig stort stykke med fisk og ikke sånn pinglefisk som på restaurant i norge. Skikkelige chips også. ❤️ Natta. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott🥱🥱💤💤😴😴🥰🥰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 02:08 Skrevet i går, 02:08 Vi ønsker dere alle sammen en Godfredagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet i går, 03:06 Forfatter Skrevet i går, 03:06 Takk. Rart hvor fort ei uke går. Hvordan hadde det vært å ikke ha uker og år? Bare enkeltdager som gled forbi som en elv... Det hadde jeg likt. Helt uten reklame noe sted. Det hadde vært fint. Uten SoMe-folk også. Kjempefint. Det er mine små ønsker her i verden. 🥱 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 11:55 Skrevet i går, 11:55 Sviskepott skrev (8 timer siden): Takk. Rart hvor fort ei uke går. Hvordan hadde det vært å ikke ha uker og år? Bare enkeltdager som gled forbi som en elv... Det hadde jeg likt. Helt uten reklame noe sted. Det hadde vært fint. Uten SoMe-folk også. Kjempefint. Det er mine små ønsker her i verden. 🥱 Vi ønsker deg en fin og god fredag.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 16:32 Skrevet i går, 16:32 (endret) Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋 Endret i går, 16:32 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden MR SPEED skrev (4 timer siden): Ååååå 45 dager fra bestillingen da
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vi ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.👨🦰👩🦰 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋
N-4K0 Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Vi har kost oss med Egg & Bacon og Appelsinjuice til frokost i dag.🍳🍳🍳🍳🥓🥓🥓🥓🍊🍊😋😋 1
Sviskepott Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Jeg har drukket et stort glass med friskt kildevann og isbiter i...og føler meg faktisk styrket og renset av det. Mine "rør" er nå rene og klar til usunnheter. 😂 1 1
N-4K0 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Jeg drikker rent vann altfor sjelden, jeg må liksom ha noe med smak i, eller drikke vann til middagen. Apropos vann, så irriterer det meg at smaksatt vann (type Imsdal o.l.) etter min smak har altfor svak smak, det er nesten så de kunne latt være å tilsette smak når det er såpass lite. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden N-4K0 skrev (37 minutter siden): Jeg drikker rent vann altfor sjelden, jeg må liksom ha noe med smak i, eller drikke vann til middagen. Apropos vann, så irriterer det meg at smaksatt vann (type Imsdal o.l.) etter min smak har altfor svak smak, det er nesten så de kunne latt være å tilsette smak når det er såpass lite. Sviskepott skrev (2 timer siden): Jeg har drukket et stort glass med friskt kildevann og isbiter i...og føler meg faktisk styrket og renset av det. Mine "rør" er nå rene og klar til usunnheter. 😂 N-4K0 skrev (6 timer siden): Vi ønsker dere en fin og god lørdag.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Tenk hvis goteri hadde blitt forbutt da, vi 3 hadde havna i fengsel for å bryte loven da for spise goderi tenk å sitte på glatt selle da det hadde blitt gøy nei får ikke love å spise troyka da som er et exempel da CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) tenk da havne i kasjOtten for dere deler en twist pose 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden MR SPEED skrev (1 time siden): Tenk hvis goteri hadde blitt forbutt da, vi 3 hadde havna i fengsel for å bryte loven da for spise goderi tenk å sitte på glatt selle da det hadde blitt gøy nei får ikke love å spise troyka da som er et exempel da CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) tenk da havne i kasjOtten for dere deler en twist pose Da hadde vi bare gjemt oss under jorden i en bunkers og delt snop.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites til middag i dag.🍔🍔🍟🍟😋😋
MR SPEED Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Da hadde vi bare gjemt oss under jorden i en bunkers og delt snop.😉😉 Jeg kommer er jeg velkommen i jorda sammen med dere 2 ❤️❤️❤️❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden MR SPEED skrev (3 minutter siden): Jeg kommer er jeg velkommen i jorda sammen med dere 2 ❤️❤️❤️❤️ Ja du er alltid velkommen her hos oss, for vi digger deg.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Ja du er alltid velkommen her hos oss, for vi digger deg.♥️♥️ Ok sier angry birds meg da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå