Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Skrevet 24. september Vi ønsker dere alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
MR SPEED Skrevet 24. september Skrevet 24. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): 🥰🥰 😍😍😍😍 1
Sviskepott Skrevet 24. september Forfatter Skrevet 24. september Du verden så fort denne høsten kommer. Det er fint! 1
MR SPEED Skrevet 24. september Skrevet 24. september Sviskepott skrev (58 minutter siden): Du verden så fort denne høsten kommer. Det er fint! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Skrevet 24. september MR SPEED skrev (3 timer siden): 😍😍😍😍 Sviskepott skrev (2 timer siden): Du verden så fort denne høsten kommer. Det er fint! Vi ønsker dere en fin og god onsdag.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Skrevet 24. september MR SPEED skrev (1 time siden): ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. september Skrevet 24. september Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Skrevet 25. september MR SPEED skrev (1 time siden): ♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Skrevet 25. september Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 25. september Forfatter Skrevet 25. september Det er så stille her inne nå, så jeg tror at "noen" sover sin søte søvn. 1
MR SPEED Skrevet 25. september Skrevet 25. september Sviskepott skrev (1 time siden): Det er så stille her inne nå, så jeg tror at "noen" sover sin søte søvn. Her du 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Skrevet 25. september MR SPEED skrev (33 minutter siden): Her du Sviskepott skrev (2 timer siden): Det er så stille her inne nå, så jeg tror at "noen" sover sin søte søvn. Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️
MR SPEED Skrevet 25. september Skrevet 25. september Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Vi ønsker dere en fin og god torsdag.♥️♥️ 2
Sviskepott Skrevet 25. september Forfatter Skrevet 25. september Tusen takk. Fineste hjertet jeg har fått i hele dag! ❤️❤️ 😍 ❤️ ❤️ 1
MR SPEED Skrevet 25. september Skrevet 25. september Venter en pakke på døra mi 1 er kondomer 2 er det ladde batterier 3 er nye mobil 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Skrevet 25. september MR SPEED skrev (1 time siden): Venter en pakke på døra mi 1 er kondomer 2 er det ladde batterier 3 er nye mobil Sviskepott skrev (2 timer siden): Tusen takk. Fineste hjertet jeg har fått i hele dag! ❤️❤️ 😍 ❤️ ❤️ MR SPEED skrev (2 timer siden): Vi ønsker dere en god og fin torsdagskveld.♥️♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. september Skrevet 25. september Vi har kost oss med Fish and Chips til middag i dag.🐟🐟🍟🍟😋😋
Sviskepott Skrevet 25. september Forfatter Skrevet 25. september Jeg har sett fisk og chips fra skotlandtraktene og der har de skikkelig stort stykke med fisk og ikke sånn pinglefisk som på restaurant i norge. Skikkelige chips også. ❤️ Natta. 1
MR SPEED Skrevet 25. september Skrevet 25. september https://www.tv2.no/video/underholdning/se-de-forste-bildene-fra-ny-flaklypa-film/RnCocg7mlx-20304997?abgroup=neste1b ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå