Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. august Skrevet 19. august Vi har kost oss med Kylling og Ris til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🍚🍚😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Skrevet 20. august Vi ønsker alle sammen en Godonsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Skrevet 20. august Vi har kost oss med Kyllingsalat til middag i dag.🍗🍗🍗🍗🥗🥗😋😋
MR SPEED Skrevet 20. august Skrevet 20. august @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere spammer forumet som vanlig 😜😜😝😝😛😛 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Skrevet 20. august MR SPEED skrev (6 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) dere spammer forumet som vanlig 😜😜😝😝😛😛 Ja vi må jo videreføre spammingsarven fra deg.😜😜🤣🤣
MR SPEED Skrevet 20. august Skrevet 20. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (30 minutter siden): Ja vi må jo videreføre spammingsarven fra deg.😜😜🤣🤣 Vill dere autografen min 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Skrevet 20. august MR SPEED skrev (Akkurat nå): Vill dere autografen min Yes We Will.
MR SPEED Skrevet 20. august Skrevet 20. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Yes We Will. 50øre takk 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Skrevet 20. august MR SPEED skrev (3 timer siden): 50øre takk Vi er like blakke som to kirkerotter.⛪⛪🐀🐀🤣🤣
MR SPEED Skrevet 20. august Skrevet 20. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Vi er like blakke som to kirkerotter.⛪⛪🐀🐀🤣🤣 Gratis cc jeg velger. Sender dere inn til guinness world records recorden deres her fullstendig blakke 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. august Skrevet 20. august MR SPEED skrev (14 minutter siden): Gratis cc jeg velger. Sender dere inn til guinness world records recorden deres her fullstendig blakke 😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Skrevet 21. august Vi ønsker dere alle sammen en Godtorsdagsmorgen.👨🦰👩🦰
Sviskepott Skrevet 21. august Forfatter Skrevet 21. august Jeg har ikke glemt dere, men innrømmer at jeg faller så lett ut og har trøbbel med å komme meg inn igjen. Dette må jeg jobbe med. Godmorgenklem til den som vil ha. 🌸 2
MR SPEED Skrevet 21. august Skrevet 21. august Sviskepott skrev (4 timer siden): Jeg har ikke glemt dere, men innrømmer at jeg faller så lett ut og har trøbbel med å komme meg inn igjen. Dette må jeg jobbe med. Godmorgenklem til den som vil ha. 🌸 Du er tilgitt søtta snuppa mi 🥰👍👍 2
Sviskepott Skrevet 21. august Forfatter Skrevet 21. august MR SPEED skrev (14 minutter siden): Du er tilgitt søtta snuppa mi 🥰👍👍 Tusen takk. Slikt varmer. Håper du har det så bra som du kan. 1
MR SPEED Skrevet 21. august Skrevet 21. august (endret) Sviskepott skrev (18 minutter siden): Tusen takk. Slikt varmer. Håper du har det så bra som du kan. Kan ikke klage hadde angst anfall igjen klager ikke for det da… jeg tar ingen ting da…..,, passer på ikke spille 3d spill er spill på xbox ps5 spill….. VR går bedre da trøppel kjøpte vive xr elite vr til 14.000.kr de tapper batteriet må ta mange tester før jeg ringer komplett da 👍 Endret 21. august av MR SPEED 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. august Skrevet 21. august MR SPEED skrev (47 minutter siden): Kan ikke klage hadde angst anfall igjen klager ikke for det da… jeg tar ingen ting da…..,, passer på ikke spille 3d spill er spill på xbox ps5 spill….. VR går bedre da trøppel kjøpte vive xr elite vr til 14.000.kr de tapper batteriet må ta mange tester før jeg ringer komplett da 👍 Sviskepott skrev (1 time siden): Tusen takk. Slikt varmer. Håper du har det så bra som du kan. MR SPEED skrev (1 time siden): Du er tilgitt søtta snuppa mi 🥰👍👍 Sviskepott skrev (6 timer siden): Jeg har ikke glemt dere, men innrømmer at jeg faller så lett ut og har trøbbel med å komme meg inn igjen. Dette må jeg jobbe med. Godmorgenklem til den som vil ha. 🌸 Tusen Takk, vi ønsker dere en god og fin torsdag.♥️♥️
Sviskepott Skrevet 21. august Forfatter Skrevet 21. august MR SPEED skrev (1 time siden): Kan ikke klage hadde angst anfall igjen klager ikke for det da… jeg tar ingen ting da…..,, passer på ikke spille 3d spill er spill på xbox ps5 spill….. VR går bedre da trøppel kjøpte vive xr elite vr til 14.000.kr de tapper batteriet må ta mange tester før jeg ringer komplett da 👍 Du fortjener en problemfri helg og jeg håper det stadig blir slik, minutt for minutt. 1
MR SPEED Skrevet 21. august Skrevet 21. august Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 timer siden): Vi er like blakke som to kirkerotter.⛪⛪🐀🐀🤣🤣 50øre finnes ikke mere så den autografen blir da helt gratis 😝😝 1 1
N-4K0 Skrevet 21. august Skrevet 21. august Ettermiddagsklemmer til @Sviskepott som takk for morgenklemmen jeg gjerne tar imot og hilsener til alle sammen fra regnet i Midt-Norge 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå