Gå til innhold

Luftgjennomstrømming

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hmmm, vil det alltid bety bedre kjøling desto kraftigere vifte du he på kjøleribba?

lurer på å anskaffe en adapter og en delta 120x120 vifte(59dB, vet de!)

bruke den på lan og vamre sommerdager muligens...

kansje også til å hente luft gjennom ventil, rett fra den friske naturn rett bakenfor huset vårt :D, kan bli et spennendes prosjekt

Endret av flippfloppykotty
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be ready til å kjøpe deg hørselsvern, sier jeg bare ;)

Jo mere luft som flyttes, jo bedre kjøling. Enkelte deltavifter blåser jo rett og slett vekk varmen før kjøleribba får fungere som den skal, stakkars. :yes:

Skrevet
Jo mere luft som flyttes, jo bedre kjøling. Enkelte deltavifter blåser jo rett og slett vekk varmen før kjøleribba får fungere som den skal, stakkars.
Hadde tenkt å kjøpe den største delta vifta på microplex, vertfall den som flytta mest luft! 328cm3 eller noke, de burde da holde ;) Har en Volcano 12 i postn som jeg tenkte å montere den på... lurer¨litt på hvordan det kommer til å funke. Men jeg har jo også bestilt lyddempende materiale til å dekke kabinett innsiden med, samt et silikonfilter, det burda da vertfall ta vekk litt av lyden...?
Skrevet

den dytter 323m3 noe som er fryktelig mye! :roll: har kjent på luft trykket fra en 80x80x38mm delta og det er vilt kan bare forestille meg hvor mye 3ganger så mye er :cool:

det vil nok funke bra.

lyd dempings mattende vil nok da en del av støyend men du kan fortsatt regne med litt støy du :green:

Skrevet

får vel bare håpe at pcn ikke letter ;)

men, en ting jeg lurer litt på er om det vil være plass til den :ermm:

har bestil et abit nf7-s v2.0 på komplett :) skulle vist være bra til overklokking...

men har noen noe tips om hvilke chipset kjølere jeg burde investere i? for å holde hk stabilt..., er ikke sikker på om de 2 papst 12dB kabinett viftene jeg har for øyblikket står i stil med den nye vita heller, bør kansje investere i litt luftgjennomstrømming i kabinettet og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...