Gå til innhold

Starfield-lanseringen sørget for abonnementsrekord på Game Pass


Anbefalte innlegg

Mr. Pants skrev:
Grimbeorn skrev (16 timer siden):
Chaos_Niddhogg skrev (17 timer siden):

For meg virker det som det er de som ikke er fornøyd som skriver mest i forumtrådene her og andre steder. Tror du får et litt skjevt bilde om du baserer deg på det. Jeg, for min del, er veldig happy med Starfield uten mods. Og skjønner ikke folk som gidder å bruke tid og krefter på å stadig kommentere negativt om noe de ikke liker og ikke har tenkt å spille igjen noensinne🤔

Samme her. Bethesda-spill fungerer helt fint uten mods også. Betyr ikke at Starfield er perfekt, men det er ikke som om at det som er der ikke er underholdende.

Men modding er sikkert kjempekjekt for de som ønsker å oppleve spillene på en annen måte. Jeg kjenner en som har meldt seg litt ut av tradisjonell gaming, men som fortsatt kan finne på å starte opp Skyrim med 100+ mods. 

Spillte mye FallOut 4 og digget det. Faktisk var en bug utrolig morsom. Var en dansende planke i midten av gokk xD Men var ikke så mange bøggs i spillet og var moro (helt til Switch med BOTW kom i hus). Men ofte ser jeg klager fra folk som faktisk gledet seg stort til Starfield men ble veldig skuffet over det. Og veldig ofte kommer "det ikke er en åpen verden" problemet frem. Jaja. Som skrevet gikk lei spillet før det kom ut, så blir kke noe XsX eller GP på meg i denne runden. For se hva Xbox har fremover. Og at folk liker å hoppe på sosiale medier bare for å syte og klage vet jeg alt for godt. Er du for positiv til noe er du bare en teit fanboy virker det som, så for å være dritkul må du klage på alt og alle, men synes folka i kommentarfeltet her har oppført seg veldig bra men er bare kritiske til en del ting i spillet. De fleste sier spillet er helt OK, ikke søppel men heller ikke hopp i taket.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...