Gå til innhold

Vervekode for prisledende mobilabonnement - NiceMobil

Neffi

Anbefalte innlegg

Få 3 måneder til halv pris, uavhengig av valgt abonnement;

Hei! Jeg har mobilabonnement fra NiceMobil, mobilselskapet som er kåret best i test. De sikrer også at du har de laveste prisene ved å overvåke markedet og setter eventuelt ned prisen for deg. Prøv NiceMobil du også, så får både du og jeg halv pris på valgfritt abonnement i 3 måneder. Bruk kode NICE-AURORA-KYV på kort oppsummert siden i appen, i feltet for rabattkode. Les mer på https://www.nicemobil.no/artikler/sa-du-har-blitt-vervet 

Endret av Neffi
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Fikk fysisk SIM-kort hjem med post, under ett døgn etter bestilling, og byttet av mobil-leverandør var unnagjort gjennom få og veiledende trinn i appen. Jeg er strålende fornøyd med både dekningen og markedets beste pris! Hvis noen ønsker en vervekode for å få 3 mnd med halv pris - uavhengig av valgt abonnoment; skriv inn NICE-IDA-AHE i rabattfeltet på 'kort oppsummert' siden i appen, - som du enkelt laster ned for å bestille nytt abonnement.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bruk koden NICE-CHRISTER-BVJ og få 3 måneder med halv pris på et allerede superbillig mobilabonnement! 

Fremgangsmåte: Last ned Nice appen og følg alle trinnene for å bestille det ønskede mobilabonnementet. Koden NICE-CHRISTER-BVJ legges inn i siste steg av prosessen (ikke vær redd for at du hopper over det, det kommer helt til slutt). Gjør som meg og velg e-sim og få en smertefri overgang fra nåværende abonnement til Nicemobil. 

Les mer her: https://www.nicemobil.no/artikler/sa-du-har-blitt-vervet
Jeg har svært god erfaring med denne mobiloperatøren etter å ha testet flere, og vil anbefale denne til de aller fleste. 

Send meg en kommentar her dersom du trenger hjelp, så hjelper jeg svært gjerne! 

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...