Gå til innhold

Svhs? svart-hvit bilde ved pc-tv overføring

Serqevx

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det var jo litt interessant at hjemmekino.no har gjort endringer mens vi har holdt på her. Er det tilfeldig, eller følger de med her på forumet. I såfall kommer det i hvertfall noe godt ut av denne tråden :) (for vi har ikke hørt noe fra trådstarter :no: ).

Så var det jonpet55 da; Du hadde ikke lest artikkelen vi diskuterte og du har ikke lest nettikette-siden. Men har du lest retningslinjene? De skal du bekerefte at du har lest når du registrer deg her på forumet - og der står det også henvisning til nettikette....

Hvor mange prosent av de som registrerer seg her tror du leser gjennom retningslinjene? :roll: Og til noe litt off topic, men i samme retningen, hvor mange tror du leser "End user lisence agreement" når man skal legge inn div. programmer. F.eks. office? Jeg pleier iallefall bare og trykke på "i agree" knappen med en gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke lest punktet. Jeg skrev bare tilbake igjen utifra det Mr. D siterte. Men her står det jo tydelig at det stort sett bare er mulig på Nvidia kort, så da har Mr. D tatt feil på det punktet?

Hæææ.

Det var jo han som sa at det kun var mulig på NVIDA og du sa at det var mulig på ditt kort også.

Nettopp. Poenget er at nå har de skrevet om guiden, slik at det er riktig. Først sto det at kompositt signalet fantes allerede i skjermkortet, og ikke ble laget på utsiden av skjermkortet ved hjelp av en adapter. Og sånn var det med alle skjermkort, men nå står det at det bare gjelder Nvidia. Men det var det jeg tenkte han hadde formulert litt galt, slik at det kunne mistolkes som det jeg skrev over. Derfor trodde jeg at han mente og i det heletatt kunne få et signal enten det var fra adapter eller direkte ut, noe de andre ikke var enige i. Ingen vet hva han mente, men nå har han iallefall skrevet det om, så det får være det samme.

Sorry litt innviklet formulering, men hele temaet er så innviklet at det er "umulig" og formulere det bedre... ;)

Herregud for en tråd.

Eneste som jeg kan se er endret er at setningen hvor det stod at de fleste skjermkort har denne muligheten, til at det er stor sett kun nvida kort.

Det endrer ikke på noe av det du har sagt. Den orginale teksten stod i Mr D sin innlegg.

Skrevet (endret)

Jeg hadde ikke lest punktet. Jeg skrev bare tilbake igjen utifra det Mr. D siterte. Men her står det jo tydelig at det stort sett bare er mulig på Nvidia kort, så da har Mr. D tatt feil på det punktet?

Hæææ.

Det var jo han som sa at det kun var mulig på NVIDA og du sa at det var mulig på ditt kort også.

Nettopp. Poenget er at nå har de skrevet om guiden, slik at det er riktig. Først sto det at kompositt signalet fantes allerede i skjermkortet, og ikke ble laget på utsiden av skjermkortet ved hjelp av en adapter. Og sånn var det med alle skjermkort, men nå står det at det bare gjelder Nvidia. Men det var det jeg tenkte han hadde formulert litt galt, slik at det kunne mistolkes som det jeg skrev over. Derfor trodde jeg at han mente og i det heletatt kunne få et signal enten det var fra adapter eller direkte ut, noe de andre ikke var enige i. Ingen vet hva han mente, men nå har han iallefall skrevet det om, så det får være det samme.

Sorry litt innviklet formulering, men hele temaet er så innviklet at det er "umulig" og formulere det bedre... ;)

Herregud for en tråd.

Eneste som jeg kan se er endret er at setningen hvor det stod at de fleste skjermkort har denne muligheten, til at det er stor sett kun nvida kort.

Det endrer ikke på noe av det du har sagt. Den orginale teksten stod i Mr D sin innlegg.

Orker ikke diskutere det mer nå. Ok? Btw. Nvidia, ikke Nvida

Endret av jonpet55
Skrevet
Puh... Denne tråden har jo BARE blitt surr og kverulering uansett, så vi kunne like godt lagt den over til søppel. Dessuten leste jeg ikke guiden før den ble oppdatert. Som sagt leste jeg den nå nettopp, og da var den blitt oppdatert. Og du klager på at jeg surrer med punktene? Tydelig at du gjør det:

3. Aktivisere kompositt via S-video

Hvis man har en TV som ikke støtter S-video har mange skjermkort mulighet til å kjøre ut kompositt signal via s-video pluggen på skjermkortet. Endringen gjøres i driveren til skjermkortet.Dette er stort sett kun mulig på NVIDIA kort.Det vil da være mulig å få farger ved bruk av en S-video til scart overgang.

Har du skjønt hvilket punkt som er hvilket nå?

Og nei, jeg har ikke lest nettikett siden. Har andre ting og gjøre på fritiden.

(Som f.eks. og "diskutere" her... Mye morsommere... :laugh: )

Vel, dette avslutter det du kaller "diskusjon" for min del. Det ville ikke overraske meg at det kommer en moderator og modererer her snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...