Gå til innhold

Kommer Matrox ny kort? når?

Qwseyvnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kommer ny skjermkort fra Matrox? Har sett på nett der de skal komme ny i Q3, 2004...stemmer det? vil ha vil ha ny ny kort! den jeg har kjører på 200/550mhz som er litt treg, men mer enn nok til spillene...alle jeg har går glimrende...men men :p

Og Parhelia er jævlig å overklokke med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matrox vil antaglig komme med noe nytt i april/mai, det er på de tidspunktene Matrox annonserer nye kort, ikke vent deg at dette kortet rettes mot spille-markedet, det er ikke et marked Matrox satser på!

Skrevet

Jeg vurderer også Matrox. Men hva er bedre med Matrox i forhold til andre kort? Ytelsen er jo langt bedre på ATI-baserte kort når det gjelder 3D. Likevel vurderer jeg også Matrox. Fordi jeg skal holde på med muskk. Er dual-head teknologien bedre på Matrox enn andre? Er kortene støysvake?

Skrevet

Ok..Parhelia har jo støtte for 1,2,3 skjermer, men Matrox har lagd G450 skjermkort med 4 skjerm støtte, men elendig ytelse, egnet for kontor-bruk.

Hehe...jeg gleder meg når Matrox annonserer ny kort for 3 skjerm på 500/100mhz kort med 1024-bits arkitektur :p

Kortet Parhelia er ikke så dårlig som mange tror...jeg klarer å kjøre NFSU på fullt, Halo på fullt osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...