Qwseyvnd Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Når kommer ny skjermkort fra Matrox? Har sett på nett der de skal komme ny i Q3, 2004...stemmer det? vil ha vil ha ny ny kort! den jeg har kjører på 200/550mhz som er litt treg, men mer enn nok til spillene...alle jeg har går glimrende...men men Og Parhelia er jævlig å overklokke med.
HKS Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Matrox vil antaglig komme med noe nytt i april/mai, det er på de tidspunktene Matrox annonserer nye kort, ikke vent deg at dette kortet rettes mot spille-markedet, det er ikke et marked Matrox satser på!
Titanstig Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Jeg vurderer også Matrox. Men hva er bedre med Matrox i forhold til andre kort? Ytelsen er jo langt bedre på ATI-baserte kort når det gjelder 3D. Likevel vurderer jeg også Matrox. Fordi jeg skal holde på med muskk. Er dual-head teknologien bedre på Matrox enn andre? Er kortene støysvake?
Qwseyvnd Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Skrevet 15. januar 2004 Ok..Parhelia har jo støtte for 1,2,3 skjermer, men Matrox har lagd G450 skjermkort med 4 skjerm støtte, men elendig ytelse, egnet for kontor-bruk. Hehe...jeg gleder meg når Matrox annonserer ny kort for 3 skjerm på 500/100mhz kort med 1024-bits arkitektur Kortet Parhelia er ikke så dårlig som mange tror...jeg klarer å kjøre NFSU på fullt, Halo på fullt osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå