Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

For kravstor?


Gjest 701c1...390

Anbefalte innlegg

Gjest 701c1...390

Hei, i slutten av mai traff eg en mann. Vi møttes 2 ganger og følte kjemien var bra mellom oss. Hadde tilmed vært intim med denne mannen. Vi planlagt å treffes videre osv. MEN så plutselig en dag våknet eg til han hadde blokkert meg på Instagram og fjernet meg på Snap. Han skrev at det ikkje føltes riktig å møtes mere. Eg tok det tungt Fordi eg likte han godt og fikk inntrykk av god kjemi. Han kontakter meg etter 3 uker igjen på Tinder å beklaget seg for hendelsen og forklarte seg Korfor han gjorde som han gjorde. Å spurte om eg ville møtes igjen. Nok en gang sa eg ja og vi var intime denne gangen også. han virker så annleis når han kom tilbake enn det han var før. han hadde blitt litt mere åpen og viste at han brydde seg alt fra å spørre om eg har kommet meg trygt hjem/ leie meg i handen til bussen, spørre hvordan dagen min har vært og spør om vi skal finne på ting sammen.

Men nå føler eg meg så dum alikvell. Har ikkje hørt noe fra han i en uke nå. Vi hadde planer om å treffes forrige uke men han ble syk så måtte avlyse. Eg tro eg egt vet hva svaret er selv at fyren ikkje er inntresert. Men bare eg som er utolmodig og kravstor etter 3 møter med sex? Og tørr ikkje spørre han heller hva han egt søker for føler det er for tidlig? Er jo den 3 månde regelen. Men vil heller ikkke sløse vekk tiden min, det har eg gjordt masse før meg gutter for eg ikkje tørde å spørre hva dem ser etter

Anonymous poster hash: 701c1...390

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...