Tranceformation Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Hei. Jeg har problemer med at videoer hakker når jeg bruker Airplay mellom iPhone og TV. Jeg har en LG CX Oled. Har prøvd å trekke ut strømmen på tv, restarte Internett, men ingenting virker. Tv bruker Ethernet-kabel for nett, mens iPhone bruker wifi. Jeg sitter ca 4 meter fra tv. Noen som kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar
BartSimpson Skrevet 15. april Rapporter Del Skrevet 15. april Har samme problem med lg c tv Siter Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 15. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april Noen som har en fix til dette? Siter Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 16. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april BartSimpson skrev (14 timer siden): Har samme problem med lg c tv Har ikke funnet problemet enda, men lastet ned en app som virker uten lagging på AirPlay. Ikke trykk kjøp, bare trykk x opp i høyre hjørne når appen spør om abonnement👍 https://apps.apple.com/no/app/screen-mirror-smart-view-cast/id1529106085?l=nb Siter Lenke til kommentar
Tranceformation Skrevet 28. august Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august Noen som har en løsning? Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.