Gå til innhold

EVE Online knyttet til et nytt blockchain-prosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan til en viss grad forstå dem som protesterer mot at NFTs introduseres i spillverdenen. Samtidig tror jeg at dette dreier seg om at vi egentlig ikke har sett hva NFT-kontrakter faktisk kan være i stand til å gjøre. Digitalt eierskap i form av NFTs er noe som alle med tiden må forholde seg til. Mange spill kommer til å styre unna denne modellen, sikkert like greit, men jeg tror (vet) at mange kommer til å bli overrasket over hvor gunstig denne teknologien kan være om ting gjøres riktig.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
rebjorn skrev:
Jeg kan til en viss grad forstå dem som protesterer mot at NFTs introduseres i spillverdenen. Samtidig tror jeg at dette dreier seg om at vi egentlig ikke har sett hva NFT-kontrakter faktisk kan være i stand til å gjøre. Digitalt eierskap i form av NFTs er noe som alle med tiden må forholde seg til. Mange spill kommer til å styre unna denne modellen, sikkert like greit, men jeg tror (vet) at mange kommer til å bli overrasket over hvor gunstig denne teknologien kan være om ting gjøres riktig.
Du må fortelle meg hva NFT kan gjør vannlig spell ikke kan ? Tror det finnes ingenting. NFT er bare en måte og melke folk for enda penger ved gi ting kunstig verdi og prøve involvere ekstremt mye penger i tullskap. Og verken nft eller blockchaine har ikke noe god track history. Spellere er ikke interresert i alt tullet generelt. Det er bare "cryptobros" som vi kalle dette som er interresert i tjene penger. Og det er her problemet er. Eg vil ikke tjene penger eg vil spellet et bra spell.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...