Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Laste ned online reklamefilm, vanskelig!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil gjerne ha kildekoden ja...

 

jeg vil laste ned den cannondale reklamen samt den skottland reklamen (de to første som kommer på cycling.tv) vil ha dem i beste kvalitet...

 

men kan noen faktisk prøve å laste dem ned, og ikke bare si hvilke programmer man skal bruke. Ha brukt ulike programmer, feks wmf recorder, og det fungerer IKKE.

 

..så de som evnt klarer å laste ned disse filene kan si ifra..

Lenke til kommentar

du får det til å høres veldig enkelt ut...håper det er så enkelt...

 

Prøver på det du sier, men får det ikke helt til...håper du sikter til den sykkelsiden og ikke feks tv web tv da. Det er sykkelsiden som er topic her!

 

Så hva gjør du egentlig?

 

Jeg starter WM Recorder (versjon 8.0). Da må jeg velge mellom to ulike moduser, browse eller url. Hva velger jeg da?

 

Jeg valgte browse, åpner internet explorer og går inn på www.cycling.tv, cannondale reklamen starter men jeg får ikke recordet noe i WM recorder...

 

Kan du forklare litt nøyere hvordan du får det til (så sant du klarer å ta opp fra cycling.tv og ikke snakker om helt andre irrelevante nettsider med streaming)

Lenke til kommentar

Jeg har versjon 9.0 iallefall. Der er det en stor, rød record-knapp. Jeg trykker inn den og programmet går i Wait-modus. Så bruker jeg hvilken enn browser jeg ønsker, stikker inn på sida, starter en film (som blir avspilt i en Windows MediaPlayer integrert på sida eller noe) og programmet begynner automatisk opptag. NB: Med demoversjonen kan du kun ta opp 20sec eller noe, men det er *verdt* pengene hvis du liker å ha TV-episoder lagre på PCen eller noe. NRK WebTV er jo gratis, du kan ta opp derfra eller betale for TV2 og ta opp alt du finner der...

Lenke til kommentar

beklager hvis jeg virker irritert, og ikke misforstå meg - for jeg er veldig takknemlig for alle svarene denne tråden har fått...

 

...men jeg vil ha en løsning som fungerer for denne spesifike siden (www.cycling.tv) og IKKE tv2 eller nrk sine streaming opplegg!

 

Har prøvd nye wm recorder (9.0) men fungerer ikke i forhold til www.cycling.tv sin løsning....

Lenke til kommentar
Har prøvd nye wm recorder (9.0) men fungerer ikke i forhold til www.cycling.tv sin løsning....

 

Det virket på www.cycling.tv når jeg brukte Blib sin framgangsmåte. Les den nøye så virker det. Legg vekt på denne biten:

 

Der er det en stor, rød record-knapp. Jeg trykker inn den og programmet går i Wait-modus. Så bruker jeg hvilken enn browser jeg ønsker, stikker inn på sida, starter en film (som blir avspilt i en Windows MediaPlayer integrert på sida eller noe) og programmet begynner automatisk opptag.

 

Legg merke til at du åpner urlen i nettleseren, ikke programmet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...