Gå til innhold

Hell Let Loose


Anbefalte innlegg

Heisann, godtfolk!

Hell Let Loose (HLL) er et nokså realistisk WW2 FPS som ligger et sted i krysningspunktet mellom Battlefield, Squad, og Arma. Veldig moro, og det utvikles stadig. Det begynte vel som et slags indiespill, og har utviklet seg gjennom crowdfunding-lignende løsninger, og ble sluppet i early access for noen år siden, mens fullstendige utgivelse var i fjor sommer. 

Mitt spørsmål er egentlig, og skyt meg gjerne om dette hører hjemme i et annet underforum, finnes det noe norsk HLL-miljø? Det som kjennetegner dette spillet er at en stor del av spillerne er litt oppi åra, og ganske seriøse, så man har relativt få tenåringer som løper og lager sur stemning på server. Derfor tenkte jeg at det kanskje er noe som er av interesse for generasjonen som vokste opp med Half Life, CS, BF, tidlig COD +++. Hvis man fremdeles fascineres av FPS og krigssimulasjon, men gjerne foretrekker et litt lavere tempo, og mer fokus på taktikk og lagarbeid. 

Jeg har spilt med noen IRL-kompiser siste årene, og vi kost oss veldig, men kunne gjerne tenkt oss å komme i kontakt med andre norske spillere, for eventuelt kunne organisere noen matcher mot andre klaner (finnes endel internasjonale klaner), da ser jeg for meg at dette spillet har enormt potensial hvis man får squads som faktisk lytter til commander, og samarbeider med andre lag. 

Hvis det finnes et miljø for f.eks Squad eller Post-Scriptum kunne det også vært av interesse. 

Kyss og klemz

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hola, OKda! Godt å høre! 

Join oss gjerne, vi spiller for tiden ca. 1-2 ganger i uken, men har planer om å øke frekvensen. Bare legg meg til på steam, kan sende deg en PM! 

Hvis dere er flere som er keen på å teste, er det bare å gi en lyd! Folk er tålmodige i dette spillet, så ikke vær redd for at du ikke er god nok :) Man lærer fort det viktigste så lenge man har de riktige holdningene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...