Gå til innhold

Sony planlegger visstnok en PlayStation 5 med avtakbart diskdrev


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guybrush 3pwood skrev:

Jeg har ikke kjøpt et fysisk spill på 15 år, alt for stress å gå ut av sofaen for å bytte plate hver gang man skal skifte spill. Men ser helt klar fordelen med fysiske spill for folk som selger de etter de har spilt de ferdig., eller venner som bytter spill. 

Digger å samle og eie (så mye som mulig i disse tider) spillene mine. Tar plass, men må bare bruke Tetris skillsene =) Der jeg bodde før, i seks+ år, var det og dritdårlig internet så da var fysisk ren gull. Kan og bestilles via nettet =) Moro vi er individer. Synes du om siste Monkey Island?
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (31 minutter siden):
Guybrush 3pwood skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke kjøpt et fysisk spill på 15 år, alt for stress å gå ut av sofaen for å bytte plate hver gang man skal skifte spill. Men ser helt klar fordelen med fysiske spill for folk som selger de etter de har spilt de ferdig., eller venner som bytter spill. 

Digger å samle og eie (så mye som mulig i disse tider) spillene mine. Tar plass, men må bare bruke Tetris skillsene 😃 Der jeg bodde før, i seks+ år, var det og dritdårlig internet så da var fysisk ren gull. Kan og bestilles via nettet 😃 Moro vi er individer. Synes du om siste Monkey Island?

Ja for samlere så er det jo gull. Men skjønner ikke vitsen med å samle for å samle men det er bare meg, jeg er nok litt minimalistisk. Samlet før, både filmer og cd'er. Men for hva? Kastet alle cd i søpa til slutt og gav bort dvd/blu ray. Spill har jeg aldri samlet på men ser jo klart at jeg skulle fks samlet på et ubrukt og forseglet eksemplar av the last ninja eller TSOMI, er jo verdt en del penger nå. Eller en c64 masikin som er ubrukt. hadde jo vært verdt tusenvis av kroner. Men vi tenkte jo aldri sånn i den tiden. 

Jo jeg liker Return to Monkey Island veldig godt. Grafikken skremte meg litt først men ble fort vant til det. Kjekt med trivia cards, det likte jeg godt. Veldig gøy å se at spillet får gode kritikker rundt forbi også, tross all hatet som var tidligere angående grafikken. 

 

Endret av Guybrush 3pwood
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (31 minutter siden):
Guybrush 3pwood skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke kjøpt et fysisk spill på 15 år, alt for stress å gå ut av sofaen for å bytte plate hver gang man skal skifte spill. Men ser helt klar fordelen med fysiske spill for folk som selger de etter de har spilt de ferdig., eller venner som bytter spill. 

Digger å samle og eie (så mye som mulig i disse tider) spillene mine. Tar plass, men må bare bruke Tetris skillsene 😃 Der jeg bodde før, i seks+ år, var det og dritdårlig internet så da var fysisk ren gull. Kan og bestilles via nettet 😃 Moro vi er individer. Synes du om siste Monkey Island?

Ja for samlere så er det jo gull. Men skjønner ikke vitsen med å samle for å samle men det er bare meg, jeg er nok litt minimalistisk. Samlet før, både filmer og cd'er. Men for hva? Kastet alle cd i søpa til slutt og gav bort dvd/blu ray. Spill har jeg aldri samlet på men ser jo klart at jeg skulle fks samlet på et ubrukt og forseglet eksemplar av the last ninja eller TSOMI, er jo verdt en del penger nå. Eller en c64 masikin som er ubrukt. hadde jo vært verdt tusenvis av kroner. Men vi tenkte jo aldri sånn i den tiden. 

Jo jeg liker Return to Monkey Island veldig godt. Grafikken skremte meg litt først men ble fort vant til det. Kjekt med trivia cards, det likte jeg godt. Veldig gøy å se at spillet får gode kritikker rundt forbi også, tross all hatet som var tidligere angående grafikken. 

 

Nå samler jeg på konsoller, da. Mye retro og der sier det seg selv det kun går i fysisk format (har vel 17 konsoller), men liker og å ha spillene mine fysisk til dagens spill. Er noe med å ha de i hyllen(e) og bytte disk (eller cartidge i Switch sitt tilfelle). Er ikke alltid jeg orker å vente og kjøper det digitalt, men oftest fysisk =) Ja grafikken til Monkey Island er ennå noe jeg ikke helt liker. Men mulig jeg går tilbake i tid å endelig spiller igjennom alle de forrige først uansett.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...