Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor ADSL & XP?


Anbefalte innlegg

jeg har netopp installert win xp, men får ikke oprettet noe tilkobling. Selve installeringen av programmvaren gikk så&si ok, men jeg fikk en liten melding på skjermen som sa

"The software you are installing for this hardware:

 

NTS Enternet P.P.P.o.E Adapter

 

har not passed windows Logo testing to werify its compatiblity with Windows XP"

 

trodde dette bare var en liten bagatell, men når jeg etterpå skal oprette ny tilkobling, får jeg etter å ha skrevet inn brukernavn/passord meldingen:

 

"Profile Wizaer found adapters installed in youre system but did not find any TCP stack configured"

 

kommer meg videre, men når jeg nå skal velge device, er boksen tom, ingen enheter å velge.

 

Har dessuten merket meg at under networks connections er det 2 koblinger, Local Area Connection (Accton-kortet jeg bruker), og denne ser ut til&være koblet til. Den andre, Local Area Connection 2, som er NTS Enternet P.P.P.o.E Adapter, står det bare et rødt kryss over, fordi den ikke fungerer(?).

 

Noen som har noe som helst aning om hva som kan være galt? og hvordan fikse dette?

 

-AJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde samme problem.Det du gjør er. Slet alt fra telenor. Så går du inn i egenskaper til Internet Explorer. Også velger du connetions. Der velger du ADD knappen. Også kommer opp meny hvor du velger den alle siste altrantiv. ( connect to network by bordband. .... da funker dem som faen:-) håper du skjønte det

Lenke til kommentar

"The software you are installing for this hardware:

has not passed windows Logo testing to werify its compatiblity with Windows XP"

 

Dette er i og for seg en bagatell.. Etter at jeg installerte XP får jeg det på alle drivere jeg installerer (nesten). Dette er fordi driverne ikke har rukket å være innom Microsoft for testing. Virker gjør de som regel allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...