inside_446486 Skrevet 28. august 2022 Skrevet 28. august 2022 (endret) Siden forrige uke får jeg hverken logget inn eller skiftet passord på HomeNets "Min side". Virker nesten som min bruker-ID er borte fra systemet, og jeg blir hverken gjenkjent via e-postadresse eller mobiltelefonnummer. Kundeservice har videresendt saken til den/de som administrerer "Min side" og jeg venter på en løsning. Ser HomeNet skriver i en nylig e-post at Min Side "oppgraderes", så jeg antar noe har gått på trynet i oppgraderingen. Sitat: "Nå lanserer vi en oppgradert versjon av Min side, som gjør det enda lettere å optimalisere nettet hjemme hos deg." Antar denne "optimaliseringen" er noe halvautomatisk konfig-hjelp e.l. for de som bruker HomeNets administrerte firewall og wifi - sikkert fint for majoriteten av brukere, men jeg bruker eget utstyr og ønsker i utgangspunktet bare å kunne logge inn for å sjekke en faktura. Har andre HomeNet-kunder her nylig opplevd noe lignende? Update: Meh - ser ut som jeg måtte registrere meg på nytt - selv om jeg bestemt mener jeg har brukt Min side etter de oppgraderte. Burde vært mulig å fange opp hos kundeservice så håper de legger til rette for det senere. Endret 28. august 2022 av inside_446486
inside_446486 Skrevet 28. august 2022 Forfatter Skrevet 28. august 2022 inside_446486 skrev (19 minutter siden): Siden forrige uke får jeg hverken logget inn eller skiftet passord på HomeNets "Min side". Virker nesten som min bruker-ID er borte fra systemet, og jeg blir hverken gjenkjent via e-postadresse eller mobiltelefonnummer. Kundeservice har videresendt saken til den/de som administrerer "Min side" og jeg venter på en løsning. Ser HomeNet skriver i en nylig e-post at Min Side "oppgraderes", så jeg antar noe har gått på trynet i oppgraderingen. Sitat: "Nå lanserer vi en oppgradert versjon av Min side, som gjør det enda lettere å optimalisere nettet hjemme hos deg." Antar denne "optimaliseringen" er noe halvautomatisk konfig-hjelp e.l. for de som bruker HomeNets administrerte firewall og wifi - sikkert fint for majoriteten av brukere, men jeg bruker eget utstyr og ønsker i utgangspunktet bare å kunne logge inn for å sjekke en faktura. Har andre HomeNet-kunder her nylig opplevd noe lignende? Meh - ser ut som jeg måtte registrere meg på nytt - selv om jeg bestemt mener jeg har brukt Min side etter de oppgraderte. Burde vært mulig å fange opp hos kundeservice så håper de legger til rette for det senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå