Gå til innhold

Svar etter jobbintervjue


Gjest e3387...32a

Anbefalte innlegg

Gjest e3387...32a

Hei:), jeg har søkt en jobb for noen uker siden. og jeg har gått langt i rekrutteringsprosess at jeg har vært i andregangs intervjue og ble bedt om å sende attest, vitnemål... En uke etter siste intervjue, ble jeg ringt av de om hvor mye jeg har lyst å jobbe % og hvilke dager som passer best for meg, siden jeg er student. Men siden det har jeg ikke hørt noe fra dem. og det har gått ca. 3 uker. Med tanke at de hadde flere ledige stillinger (minst 9).
Pleier det å ta lang tid å få en svar etter intervjue? Også, er det greit å spøre om hvor langt de er kommet i ansettelsesprosessen eller blir det ansett som mass:) 

Anonymous poster hash: e3387...32a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest e3387...32a skrev (1 minutt siden):

Hei:), jeg har søkt en jobb for noen uker siden. og jeg har gått langt i rekrutteringsprosess at jeg har vært i andregangs intervjue og ble bedt om å sende attest, vitnemål... En uke etter siste intervjue, ble jeg ringt av de om hvor mye jeg har lyst å jobbe % og hvilke dager som passer best for meg, siden jeg er student. Men siden det har jeg ikke hørt noe fra dem. og det har gått ca. 3 uker. Med tanke at de hadde flere ledige stillinger (minst 9).
Pleier det å ta lang tid å få en svar etter intervjue? Også, er det greit å spøre om hvor langt de er kommet i ansettelsesprosessen eller blir det ansett som mass:) 

Anonymous poster hash: e3387...32a

Helt greit å ringe og spørre på en høflig måte etter 3 uker , hvordan det går med prosessen.

Da viser du interesse og initiativ.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...