Anathema Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Hei! Etter jeg satt inn mitt nye Powercolor 9600XT ble det problemer... Når jeg kommer til bestemte steder i spill henger spillet seg og jeg får en feilmld. om at skjermkort drivrene sluttet å send signaler til VGA eller noe i den duren... (eller om det var omvendt) (dette kan skje i alle spill) Hva burde jeg gjøre med problemet? Vil helst slippe å formatere...
SupermannLars Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Heter det noe alla: "VPU Recover"....I såfall går det ann å deaktivere.
Anathema Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Skrevet 12. januar 2004 Det var det det var ja! Hvordan gjør man det? er det i instillingerne ned i høyre hjørne av skjermen? hva skjer når man deaktiverer det? blir prb. bare borte? (ville vært merkelig )
SupermannLars Skrevet 12. januar 2004 Skrevet 12. januar 2004 Jeg vet ikke...har nemlig det samme problemet.
Anathema Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Hmmmm. har nå gått igjenom alle mulig instillinger jeg klarte å finne, men fant ingen mulighet for å skru det av. Noen som har et forslag? BTW: fikk heller ikke med HL2...
Kurume Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Hmmmm. har nå gått igjenom alle mulig instillinger jeg klarte å finne, men fant ingen mulighet for å skru det av. Noen som har et forslag? BTW: fikk heller ikke med HL2... Her er oppskriften fil å fjerne VPU recover på 9000pro ihvertfall: Høyre klikk på skrivebordet -> properties -> Settings ( i fanekortene ) -> Advanced -> VPU recover (på fanekortene) -> huk av enable VPU recover-> OK
neon123 Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Fant det ikke. Bildet låser seg av og til her når jeg spiller. Har jeg overklokket for mye eller? Noen som vet hva som er galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå