the_slave Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 (endret) Får ikke instalert driver til min HP Laserjet 1100. har lastet ned drivere flere ganger men de virker ikke nå kommer bare denne feilen opp når jeg setter inn den orginale cden me driverene på: Director Player 6.0 This program requires at least 3MB of free virtual memory to run har formatert pcen og men den er helt lik etterpå og vet ikke hva jeg skal gjøre trenger skriveren ganske mye! Er det noen som har opplevd dette problemet selv eller har tips om hvordan jeg skal løse det? Endret 11. januar 2004 av the_slave
genesis Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 (endret) Forum -> Overklokking -> Data/overklokking generelt feilpostdeluxe http://216.239.59.104/search?q=cache:RYmo3...&hl=no&ie=UTF-8 andre også som sliter med dette, selv har jeg ikke prøvd programmet, men prøv å kopiere alle filene inn på harddisk, altså de som er på den originale cden, ellers.... lykke til edit_ Innlegg: 1 les retningslinjene edit2_ tar det på meg selv, det står visst Generelle problemer, spørsmål og tips om data og overklokking som ikke passer i de andre kategoriene. edit3_ som sagt, flere sliter med dette http://www.coingrat.com/bbforum/viewtopic.php?p=2309 og her ser det ut som om vedkommende har fått den hjelpen han/hun trengte bare det at jeg kan ikke fransk/spansk eller whatever det der er edit4_ det var italiensk, oversatt fra altavista (babel) Hello, the virtual memory is not a true memory (like says also the same word) but it is a destined disc part to being used in order to emulate a determined qunatitativo of memory. Naturally the performances are not the same ones and they come to us generally posizionati (said just in simple way) given that they do not come frequently uses or those you that are not previewed to use in the short term. Soon! om denne var bra... det er en begynnelse hva har vi lært? - jeg må lese enda bedre, før jeg poster + google og altavistas babel er din venn Endret 11. januar 2004 av genesis
baldviking Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 (endret) Skrivere er onde... Jeg har slitt med dem siden slutten på 80-tallet... Avinstaller all programvare relatert til skriveren. Installer på nytt. Gjenta flere ganger. Hender det funker... Har den USB-tilkobling drar du ut kabelen mellom hver installasjon og slår av både maskin og skriver. Ja, dette høres dumt ut, men det fungerer ganske ofte... Trenger min 3 MB RAM...!? Høres ut som installasjonsprogrammet på CD'en ikke kommuniserer med OS. Du kan prøve punktet nedenfor og velge driver manuelt fra CD'en. Hva for OS har du? I WinXP kan det være OS har en fungerende driver liggende. Den vil ikke være like bra som HPs egen, men kan være nødløsning. Velg i så fall Legg til ny maskinvare fra Kontrollpanel, skipp punktet om å sette i CD og følg anvisningene. Du skal få et valg om å lete gjennom en liste over drivere til kjente skrivere. Dette er forresten enklere å gjøre fra skriverpanlet. Velg Legg til ny skriver der. Edit Ops, så ikke at trådstarter hadde feilpostet... Endret 11. januar 2004 av baldviking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå