Mindless^ Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Jeg skal nå kjøpe et nytt skjermkort og har funnet at det skal bli et Radeon 9600XT (hvis ingen har noen gode argumenter for hvorfor jeg ikke skal ) Det er mange produsenter som har dette kortet og jeg lurte på hvilket jeg burde velge! Det bør ikke koste mer en 2300 NOK og bør helst være bundla med Half-Life 2* * Jeg skal ikke kjøpe kortet før HL2 blir sluppet
genesis Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 (endret) * Jeg skal ikke kjøpe kortet før HL2 blir sluppet hvorfor poster du dette nå da? du vil ha i gang en spekulasjonsdiskusjon? når hl2 blir sluppet, er det kommet nok et "billigkort", som skal inngå i rekken med nestegenerasjonsskjermkort, så vent til da edit_ men hvis du er helt bombe sikker på 9600xt, bruk forumets søkefunksjon, og du vil få svar Endret 11. januar 2004 av genesis
silkshade Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Da er det held unødvendig å kjøpe et grafikkort nå! Vent til HL2 kommer ut, da har det nok allerede kommet enda en generasjon grafikkbrikker fra ATI/nVidia. Å bestemme seg for hva slags hardware du skal kjøpe flere måneder i forveien er dumt! Når du så endelig får kjøpt det så er det ikke like bra som det en gang var! summert i ett ord; VENT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå