Gå til innhold

Noen med vaagenconsulting erfaringer ?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Tenkte jeg skulle bestille meg et Leadtek Winfast TV 2000 Expert fra Vaagen Consulting.

Det er ikke så mange som fører det kortet, og de som gjorde det hadde dårlig rykte på erfaringer her på hardware.no . Billigste av de var da vaagen, som har faktisk nesten halve prisen av Mamoz. Vaagen skal ha 461,- mens Mamoz skal ha 845,-.. for samme kortet.

 

Likte dårlig at de skal ha forhåndsbetaling av varene en bestiller, så derfor spør jeg : Er det lurt å betale på forhånd til dem ? Er de så useriøse som erfaringene på hardware.no skal ha det til ? :scared:

 

Da vil jeg også høre fra de som har bestilt, og fått varene (i rett tid). Hvis det er tilfelle da ?

 

Tusen takk på forhånd :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var liksom de jeg hadde sett over da..

 

Jeg vet vel ikke om det er vaagen som har lagt inn de gode erfaringene selv.. Det virka som det bare var folk med veldig dårlig erfaring, og folk som hadde veldig gode erfaringer..

Kvier meg veldig for å betale på forhånd, om det skal være så veldig vanskelig å få varen en skal ha..

Lenke til kommentar

Nettopp :)

 

Skal ikke spekulere i det, men en blir litt sånn mistenksom..

 

"En bra nettbutikk som jeg har bestilt mye fra. Gode priser, Topp support!"

 

Høres så typisk "daglig leder" ut..

 

Finnes det noen overhodet noen som har bestilt noe fra vaagen ?

 

Edit : Og fått varene ?

Endret av merrin
Lenke til kommentar

Vaagen Consulting har den særeste webshop løsningen jeg har sett.

 

1. Det virker som om hele greia er kodet i notepad på begynnelsen av 90 tallet.

 

2. Forhåndsbetaling. Hva behager? Vi lever da i 2004! Kredittkort? Oppkrav?

 

3. Tilbud? Produktønsker? Haha ... de må først se på dine "produktønsker" FØR de kan gi deg et "tilbud".

 

Prøvde å legge inn en ordre på fredag, men ga opp da jeg så hvor innfløkt rutinene deres er. Makan til kundebehandling!

 

Edit: har lagt inn min erfaring i webshopguiden (håper den kommer med)

Endret av Uberbox
Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke hvorfor de skal ha forhåndsbetaling.

En sparer 20 kroner på det. Oppkravsgebyret er 49,- og vaagen skal ha 30,- i ekspedisjonsgebyr.. Tror de bør skifte navn til vaagen insulting :)

 

"Bestilte" kortet om lørdagen, venter bare på tilbudet nå, så får jeg se hva jeg gjør etterhvert.

Lenke til kommentar

Du mener at du slapp å fortolle det ?

Hvordan er det mulig hvis en slipper toll bare på ting under 200,- ?

 

Det koster tross alt 34 £ ..

Tipper valutakursen er på ca 11-12,- og da vil vel det tilsvare (grovt regnet) 380,-

 

Jeg venter nå enda på det tilbudet ifra vaagen, og bestilte om tirsdagen, ifra databutikken.com istedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...