Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Utvasking, hus


Gjest bf045...2c9

Anbefalte innlegg

Gjest bf045...2c9
Salvesen. skrev (4 timer siden):

Ja såklart, er det en flekk på veggen så vasker en flekken vekk. Men én vasker ikke vegger og tak uten at det er skit som må vekk. Som det også står.

Dette har jeg gjort. Det var mye flekker på stue/kjøkken, så i dette rommet har jeg også vasket veggene nøye.

På soverommene har jeg kun tatt de flekkene jeg så. Her var ikke veggene vasket da jeg flyttet inn. Det er vanskelig å huske renhetsnivået for to år siden i huset, men dette vet jeg fordi jeg husket at jeg reagerte litt på edderkoppspinn i to hjørner på soverommet da jeg flyttet inn, noe som viser at veggene ikke var vasket, eller engang sett over.

Er enig med han/hun som skriver at antall timer ikke har noe å si, jeg tok det med, fordi jeg tror endel slike tråder er fra folk som ikke engang har lagt ned mange timer på utvask.

Siden jeg ikke har mye erfaring med denne type jobb, så bruker jeg nok betydelig lengre tid enn profesjonelle. Men reint blir det. Uenighetene skriver seg primært fra at jeg mener utleier har en urealistisk forventning – også med tanke på husets renhetsnivå da jeg tok over.

Jeg kan absolutt se ting som kunne vært renere. Jeg skrubbet kjøkkenviften så godt det gikk etter å ta tatt av dekslene under, har senere lest at noen mener hele vifta bør demonteres. Dusjkabinettet kunne nok også vært bedre. På den andre siden mener jeg at flere ting er bedre enn da jeg selv tok over.

Anonymous poster hash: bf045...2c9

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...