Gå til innhold

It Has Begun!


Anbefalte innlegg

Nå har det begynt vet du!

 

Syntes mitt In-Win IW-S506 Grey var for stygt til og kalles ett kabinett... http://www.komplett.no/mlf/produkt/bilder/105216.jpg

 

Stakk ned till glassmester'n og kjøpte litt plexi (Acryl 35x35) og skal "høgge" høl i morra, og så skal det lakkes... kabinettet skal muligens modifiseres for VANNKJØLING :grin:

Det hadde blitt fett!

 

Men så videre... Nå har jeg ei 120mm Enermax i sia som skal bli flytta til front, se nede foran på kab... ved vifte inntaket... litt opp så ser du att det er en bit som casebadge'n sitter i... den og opp til det mørkegrå skal ut og byttes ut med svart stoff(støvfilter)...

 

Noen som har noen anbefalinger på farger? tenkte på Alu-felg lakk på det lyse og blå metallic på det mørke, pluss så klart Kald Katode i sia!!! Og blå LEDs så klart :razz:

 

Trur det blir kjekt å ha noe litt moro å finne på!

 

_________________

Athlon XP 1,4ghz @ 1,6ghz

Zalman cnps 5005-cu

Asus A7V-266

256MB TwinMos PC2100

Asus GeForce 2 Pro :smile:

HD: 1x40gb 1x 45gb

Win 2k Pro

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: ZkedaR på 2002-03-08 22:27 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: ZkedaR på 2002-03-08 22:27 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett litt for mye på mods på Virtual-Hideout, så jeg har fallt for fargekombinasjonen Blågrå kasse og svarte Bays :grin: Men jeg tror det kan bli tøft. Kom frem til at jeg trenger maling/lakk til 52m², noe som virker litt sinnsykt egentlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...