The Terminator Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Hvordan lagrer jeg webside med sidene den er koblet til? Hvis det for eksempel er en side med en liste med linker som hver fører til en side jeg vil lagre, men ikke har tid til å gå inn på hver enkelt og lagre...hva gjør jeg? Vet det går an i "frakoblet modus" instillingene men det må vel finnes en litt mer direkte måte å gjøre det på?
EspenDL Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 (endret) Hvordan lagrer jeg webside med sidene den er koblet til? Hvis det for eksempel er en side med en liste med linker som hver fører til en side jeg vil lagre, men ikke har tid til å gå inn på hver enkelt og lagre...hva gjør jeg? Vet det går an i "frakoblet modus" instillingene men det må vel finnes en litt mer direkte måte å gjøre det på? Hei! Prøv dette: Favorites -> Add to favorites -> Make available offline -> Customize EDIT: Der kan du velge hvor mange nivå lenker... Endret 11. januar 2004 av EspenDL
The Terminator Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Yes.. hvor finner jeg igjen selve filene senere?? Skulle gjerne lagret dem et bestemt sted...!
EspenDL Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Det er jeg ikke helt sikker på, men det kan da ikke være så vanskelig å finne dem. Skulle tro det står hvor det blir lastet ned til. Bruker aldri å laste ned sider til HDD. Gjorde det når vi hadde ISDN i huset. PS! Du kan evt. laste ned Offline Explorer Pro
The Terminator Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Når jeg søker etter sist lagrede filer (rett etter synkrinisering) finner jeg at filene har lagt seg i en mengde forskjellige mapper i "Temporary internet files"...det blir vanskelig å samle sammen innholdet i de da... Et eller annet program må vel kunne gjøre denne jobben bedre (som f.eks Offline Explorer Pro ja.. skal prøve det nå)...
Blib Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Anbfaler heller at du bruker Offline Explorer ja. Et av de virkeligt mest geniale programmene som er laget
The Terminator Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Skrevet 11. januar 2004 Takk så mye. Offline Ex pro er virkelig et "must have" program..! dette hjalp meg mye.. ANBEFALES
Blib Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Hvorfor skal man logge av ?? Fra intenett mener du? Er ikke derfor jeg bruker det ialelfall. Greit for å laste ned websider med et par hundre bilder og filmer fra... Greiere enn å lagre masse bookmarks og måtte laste alt på nytt. Vil du se bildene om igjen ligger alt ferdig lagret i en mappe bare. Har også brukt det i skolesammenheng da jeg måte hente ned en webside jeg hadde lagt opp på nettet og skulle ise på en prosjektor fra en offline PC :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå