andesam Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 (endret) Har et chello plus abbonement. Men linja er alt annet enn stabil. Deler linja på to dataer med en switch. Hvis jeg f.eks. sitter å surfer på internett så er linja som vanlig helt stabil, men så fort jeg åpner kazaa så må jeg enten fornye ip en eller resette modemet (dra ut kontakten og sette den inn igjen). Har prøvd å koble en av dataen direkte i modemet, men det hjelper ikke noe. Har også sett at det da kommer opp at en nettverkskabel er koblet fra, men så rett etterpå så kommer det opp at koblingen er koblet opp igjen. Er det modemet som resetter seg av seg selv? Dette kommer helt uten forvarsel. Har også fått nytt modem fra chello, men dette hjelp heller ingen ting. Noen som har Chello og som har samme problemet? Noen som vet hva som kan forursake dette? Endret 10. januar 2004 av andesam
andesam Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 fant ut av en ting til... Det virker som om modeomet resetter seg når linja klikker...men hvorfor klikker den? det er det store spørsmålet. Linja flippa ut og modemet restarta seg akkurat nå, da jeg skulle logga på msn messenger... Merkelig spør du meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå