Gå til innhold

Problemer med Agile Messenger


Nikko_

Anbefalte innlegg

Heisann..

 

Jeg sliter med agile messenger her:

 

Jeg velger msn og trykker connect og den bare står å connecter. Står å connecter i flere minutter. Sjekker jeg loggen etterpå ser jeg at jeg har vært online i 3 minutter og har sendt 2 kb og mottat 7 kb.

 

Har dobbeltsjekka gprs innstillingene til Telenor, de er helt riktige.

 

Har også fjerna programmet 3-4 ganger nå uten hjelp.. En ting som slår meg er at programmet aldri spør etter passord og brukernavn, selv etter det er ny installert..

 

Hva er galt?! Og hvordan fikser jeg dette?

 

MVH Steffen

(Nokia 6600)

Endret av Steffen2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager, det var jo ingen options meny før du har connecta deg. :p  Veldi merkelig har du prøvd med et annet program f.eks. IM+?

det jeg også la merke til..det er dårlig av agile å ikke ha noen options meny.. Hva om andre skal låne tlfen min og logge seg på med de sitt passord og brukernavn?

 

Kan teste IM+, rapport kommer..

 

Har du navn på noen andre programmer?

Endret av Steffen2k
Lenke til kommentar
Fastchat, men jeg fikk det ikke til og virke. Men både IM+ og fastchat koster penger desverre. :(

Å kjøpe fullversjon ja? Men koster det samme å bruke som agile messenger? er jo antall kb man sender og slikt man betaler for..

 

 

Angående IM+:

 

er det på host jeg skriver min mail adresse eller på login?

Endret av Steffen2k
Lenke til kommentar
Nå prøvde jeg akkurat IM plus selv og må si det var en god del mer stress enn agile messenger. Så jeg kan desverre ikke hjelpe deg? :blush: Men du kan jo prøve fastchat: Fastchat Der er det en kul Walkie talkie funksjon også! :D

tnx mate :yes: Går det an å laste ned trial versjon av fastchat på den sida du gav meg? Jeg fant ikke noe trial skjønner du..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...