Mad_Max Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Hei der.. Nå har jeg fått et seriøst problem. jeg kom hjem og så var skjermen min død. jeg dro til en kompis og lånte en skjerm hos han. da jeg kom hjem tok jeg og monterte den opp. da var det et forvridd bilde som kom opp på skjermen. tenkte ikke så mye på det. gikk ned og spiste middag. da jeg kom opp igjen var den skjermen også død. da tok jeg og lånte meg et skjermkort. GF 4 4600. men skjermen var fremdeles død. dro etterpå og kjøpte meg en ny lcd skjerm. men GF4 4600 sto i maskinen min. starta opp maskinen og alt virker bra. så prøvde jeg mitt skjermkort Hercules 9800pro da kom det en del striper på skjermen. da slo jeg av maskinen igjen. det virker nesten som at skjermkortet sprenger skjermer? går det ann.. noen som har vært borti noe lignende før? jeg tørr ikke ikke sette mitt Hercules kort i min manskin vist jeg ødelegger min nye skjerm. Takker for tips..
StianGH Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 "Det gjør ikke noe" om du sprenger LCDen din. Det er vell garanti på den? Jeg har ikke vært borti dette før. Sorry...
Morph3us Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 (endret) Var ikke noen av driverne til Ati mistenkt for å ha ødelagt noen skjermer en stund tilbake? Cat 3.8 eller 3.9? Er sikkert ikke det som er grunnen men...bruker du noen av dem? Endret 10. januar 2004 av Morph3us
Mad_Max Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 (endret) Hmm ja trur at det var catalyst 3,8 jeg brukte.nå er jo skjermkortet mitt ødelagt trur jeg..er ikke sikker på om jeg tørr og prøve det har ikke lyst og ødelegge denne skjermen også. en sikkelig ned tur fra Hercules 9800pro til GF 46000. men jeg har jo garanti på skjermkortet mitt...men det er lenge siden jeg har opptatert til 3.8 det var var vell med det samme de driverene kom ut. men kansje det tar litt tid før ting går i stykker.. Endret 10. januar 2004 av Mad_Max
Morph3us Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 (endret) Det kan godt hende...finn en gammel skjerm og prøv kortet med 3.10 driverne på da, kan godt hende at det er det som er problemet...mange skjermer røk visstnok pga Cat 3.8.. Iallefall har du garantien da... Endret 11. januar 2004 av Morph3us
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå