Gå til innhold

Spill ps4, rpg space? finnes det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vampyrica skrev (34 minutter siden):

Rebel galaxy var første jeg tenkte selv.

Ikke et rpg aktig spill men Chorus var et veldig bra space shooter med litt dark side.

Rebel Galaxy var overraskende bra.

No Man's Sky kan kanskje også være aktuelt å prøve. Heller ikke et typisk rpg, men bra nok. Kan nevnes at spillet har blitt mye bedre de siste årene en det var ved utgivelsesdatoen.

Lenke til kommentar
On 1/30/2022 at 7:31 PM, KeyanZa said:

Hey

 

Husker for mange år siden spilte jeg et rpg spill litt ala star wars.

 

Lurer på det finnes noe lignende av nyere dato?

Altså rpg spill for ps4?  (space)

Mulig jeg misforstod med ordet space, kan tenke meg en tittel som ren rpg og det er vel Technomancer som jeg likte godt selv, undervurdert spill. 
Elex er et annet ok hvis du likte technomancer (om det var det du tenkte på, men mistenker det muligens kan være det). 
 

 

Lenke til kommentar
Gatlager1 skrev (På 5.2.2022 den 21.03):

Kan det være Rebel Galaxy du tenkte på? Ser de har utgitt en prequel som heter Rebel Galaxy Outlaw som jeg tenker å kjøpe. 

 

Trådstarter her.

 

Var ikke det jeg tenkte på. Rollespill, der man kunne gå opp i lvls, tror man kunne bli jedi til slutt også.

 

Men uansett, lurer på om det finnes noen rollespill som foregår i rommet, på andre planeter. Har sett litt på no mans sky, men vet ikke om det er noe....

 

Får vel fortsette å lete, ønsker et rpg spill, der du kan bygge opp karakteren, mase quest, og at ting får følger av hva man gjør

Endret av Ken40
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...