Pål79 Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Hjelp!! Kommer meg ikke inn [i]massive door[/i] i [i]Temple catacombs[/i] i [i]RAKATA TEMPLE[/i]. Der hvor det er 3x3 +1 ruter på gulvet. Har gått på de minst 100 ganger og klarer ikke og finne ut kombinasjonen!! Hva gjør jeg?
Corn Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 *SPOILER* På en av de hva-heter-det-nå-igjen-da uansett de notatblokkene som du finner i det tempelet så finner du løsningen hvis du leser den i inventoriet ditt.. Du skal uansett lage en H på de 3x3 rutene, med kroppen mot døren
Armalite66 Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 * SPOILER * Gå fra reset brikken rett frem til siste brikke i den kolonnen. Gå tilbake en brikke å gå mot "venstre" fra startretning. Gå til enden her også, gå mot startretning, snu og gå motsatt av startretning mot døren som skal låses opp; voilà.
Pål79 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Yeees!!! Takker for hjelpen!!! Holdt på og bli gal!!
Armalite66 Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Yeees!!! Takker for hjelpen!!! Holdt på og bli gal!! Ingen årsak
Windoge Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 Er kommet til det samme. Lenge igjen av spillet?
Explozivo Skrevet 9. januar 2004 Skrevet 9. januar 2004 hmmmm... minst halvanna time igjen. dritfett spell, ikkje sant?!
Pål79 Skrevet 9. januar 2004 Forfatter Skrevet 9. januar 2004 Ble ferdig for en liten stund siden. Sinnsykt bra spill. Har liksom aldri likt rollespill helt, men da jeg så at det var star wars, da måtte jeg bare prøve. [b][color=purple][color=red]Star wars[/color][/color][/b]
Armalite66 Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Ble ferdig for en liten stund siden.Sinnsykt bra spill. Har liksom aldri likt rollespill helt, men da jeg så at det var star wars, da måtte jeg bare prøve. Star wars Nå må du prøve å spille en gang til, men med motsatt side av "forcen" fra det du spilte først
Pål79 Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Skrevet 10. januar 2004 En kompis av meg skal låne det nå. Så jeg får ha det til gode og spille the dark side (spilte the light side nå).
Armalite66 Skrevet 10. januar 2004 Skrevet 10. januar 2004 Fra alt jeg har lest på forumene her, virker det som jeg er den eneste som spilte Dark Side første gangen...
ShellGhost Skrevet 11. januar 2004 Skrevet 11. januar 2004 Fra alt jeg har lest på forumene her, virker det som jeg er den eneste som spilte Dark Side første gangen... lol, spillte det som ond første gangen jeg og... Det ruler.. Et hint er å lese disse saken du plukker opp fra døde fiender, står ofte nyttige ting.... tror det heter datapad
Thsan Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 (endret) Hvordan ere du blir jedi har akorat begynt, og lurer på om de valga jeg tok når jeg laga figuren min har noe å si ? Endret 13. januar 2004 av ShadowWalker
Armalite66 Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 (endret) Du blir jedi uansett, så snart du har kommet deg vekk fra første planeten. - Edit - Det syke er at du kan spille så ond du bare vil, og lyve jedi counsil opp i trynet, og selv om de finner ut at du lyver, så blir du jedi. Jeg gjorde blant annet dette hele tiden for å få dark points. *SPOILER* Morsomt å møte på den Twi-lek jedi'en på Dantoine som har et mord å løse. Han spør etter hjelp, og du sier "Get lost, snake head" til ham. Han sier at han vil forelle jedi counsil om dette, og stikker. Mange slike ting skjer før du blir skikkelig jedi, men counsilet lar deg bli det for det om. Endret 14. januar 2004 av Armalite66
RatmFan Skrevet 14. januar 2004 Skrevet 14. januar 2004 Er det virkelig ingen som gidder å lese datapader her? Dette med H-en står i en nærliggende en da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå