Gå til innhold

Battlefield 1942 lagger


Anbefalte innlegg

Opplever alvorlige problemer med battlefield på internett, det lagger så mye at det blir nesten umulig å spille.

Kobler til raske servere og har nesten ingen ping, men spillet lagger så jeg kan snu meg rundt, og bildet spretter halvveis tilbake, og når jeg springer, hopper og danser det frem og tilbake.

I singleplayer går alt fint, med god fps osv.

 

Det jeg har er:

Pentium 4 2.4 Ghz

512 MB RAM

2x60 GB Harddisk

Radeon 9000 Pro

ADSL(1800/512)

Windows XP

 

Jeg ser ikke helt hva som er galt her, maskinvaren er mer en god nok (som sagt går det helt fint i singleplayer), og internett-oppkoblingen burde holde lenge.

Endret av docoma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ehm, karen sier jo "det lagger så mye at det er umulig og spille" :roll:

nesten

 

Uansett, folk har en tendens til å overdrive og irritere seg over de minste ting i spill. Bf1942 er ikke spillet for dem, det er en del feil og dårlige ting med det. Bryr du deg ikke om dette, er det et morsomt spill. I stedet for å kritisere meg, kunne du kanskje kommet med mulige løsninger på problemet hans, hmm?

Lenke til kommentar

Hmmm... har noe à-la samme problemet; etter at jeg kjøpte ny PC... det lagget ikke på den gamle som var en XP1800+, samme skjermkort, 512 RAM, 384kbps linje, og en 5400rpm hdd. :dontgetit:

Da hadde jeg 20 i ping :thumbs: på gode servere, og merket ikke en anelse lagg. :D Nå blir jeg plutselig disconnecta, eller PC'en restarter! :mad:

Ellers har jeg fra 70 til 170 i ping på gode servere... :cry: anklager det integrerte GBLAN kortet som årsak til denne UTROLIG irriterende feilen!

Føler med deg.

 

mvh.

Rævskjegg

Lenke til kommentar
Hmmm... har noe à-la samme problemet; etter at jeg kjøpte ny PC... det lagget ikke på den gamle som var en XP1800+, samme skjermkort, 512 RAM, 384kbps linje, og en 5400rpm hdd. :dontgetit:

Da hadde jeg 20 i ping :thumbs: på gode servere, og merket ikke en anelse lagg. :D Nå blir jeg plutselig disconnecta, eller PC'en restarter! :mad:

Ellers har jeg fra 70 til 170 i ping på gode servere... :cry: anklager det integrerte GBLAN kortet som årsak til denne UTROLIG irriterende feilen!

Føler med deg.

 

mvh.

Rævskjegg

Bf1942 ble verre etter 1.5 patchen synes jeg, men er ennå fullt spillbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...