Gå til innhold

Kommentar: Er den kvite kvalen endeleg død?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å kalle "Arcane" kronjuvelen når man har "The Witcher" - en serie som ikke er nevnt en gang - blir rett og slett snålt. 

Ja, det meste av artikkelen fokuserer på animasjonsserier - men introduksjonen er generell, og the Witcher overgår vel lett alt som er nevnt her i interesse, kvalitet og budsjett.

Lenke til kommentar
xyz01 skrev:

Å kalle "Arcane" kronjuvelen når man har "The Witcher" - en serie som ikke er nevnt en gang - blir rett og slett snålt. 

Ja, det meste av artikkelen fokuserer på animasjonsserier - men introduksjonen er generell, og the Witcher overgår vel lett alt som er nevnt her i interesse, kvalitet og budsjett.

Witcher-serien er basert på bøker, ikkje spel. I og med at artikkelen handlar om speladaptasjonar, så er det ikkje så rart at eg ikkje nemner den. Elles har jo Witcher vore ein kjempesuksess for Netflix kommersielt sett, men eg syns det var ganske tamme greier kreativt sett. Kampscenen i slutten av første episode var glimrande og Cavill gjorde ein god jobb, men anna enn det syns eg serien var veldig skuffande.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...