Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

I dag har Windows vært guffen, det pågår en eller flere oppdateringer som gir problemer


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

I dag gikk PCen med Win 10 i svart flere ganger, og blåskjerm tre ganger. Ellers pleier denne å oppføre seg eksemplarisk. Problemene skyldes Window Update som har problemer med sine aktiviteter. Løsningen har vært å restarte flere ganger. 6 ganger tror jeg det ble. Så startet omsider de 4 oppdateringene som lå i kø for å bli installert. Akkurat hva som skjedde vet jeg ikke men har sett dette før. Uflaks har trolig gjort at det er blitt heng eller forstyrrelser midt i oppdateringene, så det blir svart eller blått, og den starter oppdateringen på nytt etter en restart. Så kan det se ut som det er svart, men venter jeg noen minutter til, så våkner det hele opp igjen og tikker og teller videre.

Nå er alt i orden og alle oppdateringer i Windows Update er kjørt. Moralen er vel at jeg må vente lenge når det blir svart ved oppstart, sjekke Windows Update og starte på nytt. Tålmodighet. La maskinen få tid og fred til å kjøre rutiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...