Gå til innhold

Painkiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ser veldig fett ut det. For de som ikke vet hva det er så er det en fin preview her. Spillet bruker også Havok 2.0 grafikk motor som gjør mye.

Havok er ikke en grafikk motor, det er en fysikk motor med egne rutiner for hvordan fysikken på gjenstander reagerer på interaksjon og omgivelser i spillet. Ikke for å pirke, men det er mange som er lett påvirkelige her på forumet og det kan fort bli pinlig for noen i en diskusjon: "Ja men, jeg har lest på internett at det er sånn og sånn....."

Lenke til kommentar
Det ser veldig fett ut det. For de som ikke vet hva det er så er det en fin preview her. Spillet bruker også Havok 2.0 grafikk motor som gjør mye.

Havok er ikke en grafikk motor, det er en fysikk motor med egne rutiner for hvordan fysikken på gjenstander reagerer på interaksjon og omgivelser i spillet. Ikke for å pirke, men det er mange som er lett påvirkelige her på forumet og det kan fort bli pinlig for noen i en diskusjon: "Ja men, jeg har lest på internett at det er sånn og sånn....."

Du har selvfølgelig rett.... gikk litt kjapt... leste fysikk motor, skrev grafikk motor... :blush:

Lenke til kommentar

Havok er ikke en grafikk motor, det er en fysikk motor med egne rutiner for hvordan fysikken på gjenstander reagerer på interaksjon og omgivelser i spillet. Ikke for å pirke, men det er mange som er lett påvirkelige her på forumet og det kan fort bli pinlig for noen i en diskusjon: "Ja men, jeg har lest på internett at det er sånn og sånn....."

Er det samme type fysikkmotor som ble brukt i Max Payne 2? Det var i alle fall en nydelig fysikk... :thumbup:

Lenke til kommentar

Havok er ikke en grafikk motor, det er en fysikk motor med egne rutiner for hvordan fysikken på gjenstander reagerer på interaksjon og omgivelser i spillet. Ikke for å pirke, men det er mange som er lett påvirkelige her på forumet og det kan fort bli pinlig for noen i en diskusjon: "Ja men, jeg har lest på internett at det er sånn og sånn....."

Er det samme type fysikkmotor som ble brukt i Max Payne 2? Det var i alle fall en nydelig fysikk... :thumbup:

Er den samme ja, men motoren kan skreddersys for hvert enkelt spill, dermed er det ikke sikkert at den vil virke nøyaktig på samme måte som i Max Payne 2, den kan bli dårligere, den kan bli bedre, alt etter hvordan utviklerene velger å programmere den...

Lenke til kommentar

Dette høres lovende ut:

 

"The idea behind monster and level design is that we wanted absolutely no repetition, so no level re-uses a single texture from any other level," says Adrian. "The same goes for monsters. It's one of the ways to encourage the player to progress. When you know that every level will feature completely new graphics and completely new monsters, it's a great motivating factor. It was a crazy task. There are something like 40 monsters and, for example, if there is a guy who throws an axe at you, the next guy cannot just throw a knife at you because it's still the same thing."

 

 

Ikke mange utviklere som legger så mye sjel i spillene sine som disse gjør for Painkiller.....

Lenke til kommentar
åsså r d tøft med power up's!

Litt off-topic dette altså, men jeg må bare si at jeg får litt noia av d-ene og r-ene dine vetle. Ikke for å pirke altså, men det hadde vært fint om du hadde skrevet med hele ord fremover, og ikke dette fjortisgreiene.

 

Ser du er ny her på forumet, og jeg understreker at dette er ment som konstruktiv kritikk.... :)

Lenke til kommentar
Synest dette ser ut som et av dem med-jalla-grafikk-kan-vi-bare-drite-i-gameplay-osv-spillene... Men jeg kan ta feil, sant? Vær så snill og si at jeg kan ta feil! Jeg har ikke spilt en ordentlig god FPS på lenge! :scared:

det er vel egentlig helt omvendt. Virker sånn på meg som om de legger mest vekt på spillbarhet, fysikk og at det skal være et spill som skal være morro å spille. De fleste av dagens spill er 'realistiske combat mode' opplegg med slow-mo bevegelser/gameplay som i mine øyne blir kjedelig... med enkelte unntak ad selvfølgelig :p

 

jeg må bare si at jeg gleder meg som en unge på at det endelig kommer et spill som fokuserer på movements, fart, skikkelig deathmatch, og våpen ute av denne verdenen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...