Gå til innhold

mobilholder til bil


rakk1

Anbefalte innlegg

Hei( fant ikke noe bedre plass å poste, men slett om det er feil)

Har brukt en mobilholder som man setter i luftelukene(?), Men på den nye bilen min funker dette ikke pga av utforming. Dashbordet er også "knudrete", og jeg er redd en sugekopp ikke vil sitte.

Hva har andre folk som de synes funker? Har en Mitsubishi Outlander 2011 om noen har samme bil og noe som funker. Takk

Endret av rakk1
skrivefeil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Sugekopp for å feste i vinduet?

Du får fester som kan stikkes mellom åpninger i dashbordet.
Du får fester med magnetplater.
Du får supersticky antisklimatter/holdere som står stødig på porøse dashbord.

Lenke til kommentar

Satt litt med samme problem i går. Får snart ny mobil hvor jeg behøver holder for den, og erfaringen jeg har med sugekopp holdere, så ville jeg ha noe annet. Og siden det er leasing bil så kan jeg ikke lime fast noe heller. Fant en versjon med bøybar arm som kan settes i koppholder som jeg håper skal funke for min del. Kjapt søk så ser jeg at de ikke er noe som vil passe deg.

Ta en kjapp kikk i lightinthebox nettsiden, de hadde veldig mange forskjellige typer, bør finne en som kan funke der vil jeg tro.

Har en fra biltema med arm og sugekopp som jeg er meget fornøyd med. Bruker den til telefonholder på kontorpulten, men måtte lime den fast, da sugekoppen ikke satt lenge av gangen. (Satt pakke teip i mellom bordplate og lim, slik at det er enkelt å få av igjen.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...