Gå til innhold

Hjelp til å få reparert G-sync skjerm


U1tima

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har en Acer 27" LED XB270HUD G-Sync Gaming (Monitor). Var uheldig å søle noen dråper renseveske nede i hjørne (hvor knappene sitter) på skjermen. Skjermen kortsluttet mest sannsynlig og skjermen ble grå. Sendte skjermen inn til sjekk og fikk til svar at veske på buttonboarded inne i skjermen var årsaken. Jeg skiftet ut buttonboarded. Da kunne jeg slå på skjermen, men fikk bare ett hvitt/grått bilde, og ingen reaksjon. Prøvde så å skifte powerbordet/strømkortet for å se om det ble bedre. Ser at skjermen fikk strøm, men det var fremdeles det samme bilde.

Tenkte da at det måtte være hovedkortet inne i skjermen. Bestilte nytt, men de sendte meg feil kort. Det passet til skjermen, men hadde ikke G-sync modul. Monterte det allikevel for å teste, men når det satt inne i skjermen kunne jeg ikke slå på skjermen. (Det lyste i det lille blåe lyset nede i hjørne på skjermen, men ingenting skjedde da jeg trykke på knappen.) Er det sannsynlig at det er G-sync modulen som har kortsluttet og er årsaken til det hele? Tenkte bare å spørre her før jeg bestilte noe mer.

IMG_20201225_150654.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...