Gå til innhold

whitebox cl50


Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg en ny bærbar, men klarer ikke å bestemme meg om jeg skal gå for en dell I8600 eller en whitebox cl50.

 

Virker som om det er veldig mange her inne som er happy med whiteboxen, den er faktisk billigere og kommer med 2 års garanti, men nå har nå dell maskinen et radeon 9600 kort, og det har mye å si, men den ble også veldig fyr (17000).

 

Har også lest at det er mulig å prute hos dell, noen som har fått avlag ved å gjøre dette?

 

takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Du kan jo sjekke ut den nye modellen til Whitebox som leveres med Radeon 9600, men har ellers like specs som CL50. Jeg er utrolig fornøyd med min maskin og har kjøpt i alt 3 stk til meg og mine kamerater. Den kjører dagens spill helt perfekt og jeg har ikke behov for bedre skjermkort (tiden vil vise). Uansett er ikke bærbare maskiner ideelle spillemaskiner, et Radeon 9000 holder til alle andre applikasjoner.

Lenke til kommentar

<offtopic>

 

Du kan jo sjekke ut den nye modellen til Whitebox som leveres med Radeon 9600, men har ellers like specs som CL50. Jeg er utrolig fornøyd med min maskin og har kjøpt i alt 3 stk til meg og mine kamerater. Den kjører dagens spill helt perfekt og jeg har ikke behov for bedre skjermkort (tiden vil vise). Uansett er ikke bærbare maskiner ideelle spillemaskiner, et Radeon 9000 holder til alle andre applikasjoner.

Kjøper du maskiner til dine kamerater/venner?

*rub rub - laptop?*

 

Mvh kjello2

 

</offtopic>

Endret av kjello2
Lenke til kommentar
Den posten forstod jeg ingenting av.

 

Hjelper ikke du dine mindre datakyndige venner kanskje?

<offtopic>

 

Joda, så lenge jeg har tid og mulighet til det. Men jeg kjøper ikke bærbare maskiner til de, som du skrev: "har kjøpt i alt 3 stk til meg og mine kamerater".

Men jeg spøket da... var bare en morsom måte du ordla deg på som kunne bli misforstått, og derfor kunne jeg ikke dy meg... :)

Come on, lighten up!

 

Mvh kjello2

 

</offtopic>

Endret av kjello2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nå har jeg bestillt meg en whitebox cl50 med radeon 9600 kort og 80 gb harddisk. Kom på 15800, noe som er mye penger, men så har jeg da også fått meg en råtass av en maskin. Virker også som om folk her inne er fornøyd med den..

Hvordan fikk du det til.

Lenke til kommentar
Nå har jeg bestillt meg en whitebox cl50 med radeon 9600 kort og 80 gb harddisk. Kom på 15800, noe som er mye penger, men så har jeg da også fått meg en råtass av en maskin. Virker også som om folk her inne er fornøyd med den..

Hvordan fikk du det til.

Meget godt spurt det der ja?

 

Har du bestilt en CL50? eller en 1557?

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
ok, helt korrekt ble det vel 1557, men det er den samme som cl50, bare med sjefsskjermkort. Forhåndsbestillte den så har den forhåpentligvis snart

:thumbs:

Ok, du bør lese tråden Whitebok erfaringer. Der vil du fort læra at CL50 har IKKE fått noen etterfølger.

 

WhiteBox erfaringer tråden.

 

1557 er etterfølgeren til Tundar 1555, dvs bygget på Aopen sitt kabinett. Dette er ingen ting og forbinde med CL50/Zepto 4100 kabinettet. Så CL50 sitt kabinett er kunn i CL50/Zepro 4100, foreløpig.

 

Du finner flere bilder av den på Aopens hjemmesider, let under 1557G. det er kabinettet, men 1557 whitebox får sxga+ skjerm.

 

PS: Vi har diskutert denne pc veldig mye under den andre whitebox erfarings posten, ja jeg hvet den er på 8 sider, men mye bra lesing når du skal kjøpe whitebox.

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...