Mafo Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Finnes det per i dag noen LCD-skjermer som er 19" eller større, som egner seg for spill?
Ni kon Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Velkommen til forumet! Og ja det finnes skjermer der ute som er egnet til spill som er 19" eller større. Jeg vet mer on hvilke som er bra om 2 uker, men jeg tror Eizo l885 er en skjerm som holder mål. Den har et s-ips panel og en responstid på 20, så den skal holde for de flestes formål
Mafo Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Ser du har en omfattende test på gang ja! =) Ser fram til å lese resultatet av den. Trenger en skjerm som ikke tar livet av øynene mine, noe jeg mistenker at min nåværende compaq 17" crt er i ferd med. Har hørt at DELL kommer med en 20" LCD som skal være optimalisert for spill, har du noe kjennskap til denne?
zyrex Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Haha, har også en compaq 17" crt som tar livet av øya mine ;D Har bestilt en ViewSonic VP171B, den er helt utrolig bra.. (men som du ser, 17" - det jeg vil ha (og har råd til)
Ni kon Skrevet 8. januar 2004 Skrevet 8. januar 2004 Ser du har en omfattende test på gang ja! =) Ser fram til å lese resultatet av den. Trenger en skjerm som ikke tar livet av øynene mine, noe jeg mistenker at min nåværende compaq 17" crt er i ferd med. Har hørt at DELL kommer med en 20" LCD som skal være optimalisert for spill, har du noe kjennskap til denne? Samsung produserer panelene til DELL. Jeg kommer ikke til å teste noen DELL skjermer denne egangen
Mafo Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Det hadde nok uansett blitt med drømmen, ettersom monsteret koster rundt 10k.. Men får vente på testen din, og bruke den som pekepinn når jeg skal handle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå