Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du får frakten refundert om du returnerer hele bestillingen, noe du ikke gjorde. Du er vel enig med meg i at det ikke kan være riktig at du kan kjøpe 2 ting, returnere den ene og få frakten tilbakebetalt?

Sett at man bestiller f.eks. en kjøler som veier rundt et halvt kilo, og en tube Arctic på 5g? Vil dere fortsatt ikke refundere iallefall en del av frakten? Har opplevd noe lignende selv hos dere, men gadd ikke henge meg opp i det siden det ikke var snakk om et veldig stort beløp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte et stk headphones fra microplex, så på deres nettside at de ikke var inne for øyeblikket og sendte derfor en mail og spurte når de ventet dem inn. Fikk da svar at de skulle komme inn 13.jan, jeg ventet da noen dager på dem. Men da det endelig ble 13.jan stod det fortsatt på deres nettside at de ikke hadde kommet inn. :dontgetit:

 

 

Så jeg sendte enda en mail, og fikk da i svar at de var forsinket litt. Så jeg måtte vente enda mer.. :(

 

 

Endelig den 16.jan var de kommet inn og deres nettside var oppdatert, jeg bestilte med engang. Og varen ble "reservert" som det heter på deres nettside. Statusen på orderen min er uforandret i dag den 17.jan, så jeg kan vel ikke skryte av rask pakking av varer hos microplex. Derimot da jeg bestilte en hel PC (komponenter) av komplett.no, så var varene pakket i løpet av 2-3 timer og sendt til postkontoret!

Lenke til kommentar

Så det er microplex sin feil at leverandøren ikke leverer varer til dem i rett tid?

 

Det er jo rimelig logisk at de ikke kan pakke og sende deg en vare i løpet av 2-3 timer når det er en vare de er tom for.

 

Jeg har handlet 1 gang hos Microplex, et Lian Li kabinett.

Og det kom like fort som fra andre plasser.

Lenke til kommentar
Det er jo rimelig logisk at de ikke kan pakke og sende deg en vare i løpet av 2-3 timer når det er en vare de er tom for.

På tidspunktet jeg bestilte var varen kommet inn. Jeg er klar over at de må ha tid til å registerte, pakke ut ect.. Men nå har det gått mer enn 24 timer, for de arbeider vel på lørdager? Jeg vill ikke sverte servicen til microplex, men forteller bare min historie.

 

*skriveleif

Endret av iNet
Lenke til kommentar

Det er ikke sikkert dem jobber på lørdager da. Er jo ikke en vanlig butikk.

Men jeg skjønner at det er irre å vente på varer.

 

Sitter selv og venter på at Digital Impuls skal få inn en Zalman GPU-kjøler.

Så fort jeg ser den er inne, tar jeg turen nedom Møllergata.

 

Silent PC, here I come!!! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...