Gå til innhold

Skjermkort til 2000(ca)


Ali_G

Anbefalte innlegg

Hva slags skjermkort? Ati 9600 serien, 9800se, eller et av fx-kortene (5900?), vil ha best mulig ytelse til under 2000...

Så kommer spørsmålet om hvilken produsent man skal velge, er det noe særlig forskjell i ytelsen egentlig, ogsså er det diverse ultimate edition og masse annet, blir litt forrvirret av alle...

 

Om kortet bråker har ingenting å si, pc'n bråker så fælt uansett, ca 48 desibel eller no, men holder også holder en cpu temp på under 30c :thumbs: uansett, aldri vært over

*skryte litt* :thumbs:

 

Men det hadde vært kult om det så litt bra ut, heatpipe og sånn ser litt tøft ut i et plexi kabinett.... :p

 

Og så var det hvor jeg skal kjøpe det da, skal bestille i kveld og skulle hatt det før helga, orker ikke mere gf2 mx400 :cry:

Endret av Ali_G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver også å titter på skjermkort i klassen opp til 2000,-

 

Har kommet frem til at det mest sannsynlig blir ett FX5900 kort på meg.

Kom over en test i dag fra Tom's Hardwareguide som testa 46 forskjellige typer kort. Å ut i fra den så tror jeg jeg fant ut at jeg skal kjøpe ett 5900 kort.

 

http://www.komplett.no har kortet til 2050,-ca. og da får du Video in/ut med på kjøpet. (overskrider litt budsjettet da men :p )

Lenke til kommentar
Har nettopp kjøpt et Asus Radeon 9600XT og er kjempefornøyd. Veldig bra ytelse, kortet er rimelig, og det er lekkert å se på. I tillegg for du HL2 gratis når det kommer, helt knall!

 

se spesifikasjoner her

 

 

Absolutt verdt pengene! :thumbs:

Har sett litt på det kortet, og det virker som om det er et bra kort... mulig at jeg går for det..

 

skal se på noen tester osv...

 

Så var det hvor da, er komplett raske med levering, eller mpx???

Lenke til kommentar
Jeg driver også å titter på skjermkort i klassen opp til 2000,-

 

Har kommet frem til at det mest sannsynlig blir ett FX5900 kort på meg.

Kom over en test i dag fra Tom's Hardwareguide som testa 46 forskjellige typer kort. Å ut i fra den så tror jeg jeg fant ut at jeg skal kjøpe ett 5900 kort.

 

http://www.komplett.no har kortet til 2050,-ca. og da får du Video in/ut med på kjøpet. (overskrider litt budsjettet da men :p )

Har du en link til den testen?

Ser ut til å være et bra kort fx5900...

 

Noen som har det billiger radeon9800 kortet til 1800, erfaringer??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...