Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan slettes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan gå til tv2 hjelper deg, Fbi på nrk, forbruker ombudet... eller rett og slett gå til ditt lokale politi kammer og anmelde dem for svindel. er ikke sikker på om det siste nytter da.. men det er verdt et forsøk, gratis er det og

Skrevet (endret)

holder med dere karer...

jeg fant til og med en feil på fakturaen de sendte meg for noen Counter-strike servere.

Den serveren skulle jeg ha i 3mndr:

har ikke hatt tid til å tenke på det, men nøyaktig stod det:

Ref: For periode 19/02/2004 til 18/05/2004

Det er riktig nok ikke betalt og gjort opp for ennå. men er det noen andre her som mener at det er 1 dag for lite?

Skulle det ikke stått "til den 19/05/2004" eller "til og med 18/05/2004"

Jeg snakket med Benson på irc, det som var så dumt var at dem svarte først:

men slutt å vær så pirkete

men vi kom senere til enighet tror jeg :roll:

Fikk i allefall svar tilbake etter 5min,

15:29:30: <Benson> Jeg har notert det på avtalen din :)

Edit: mulig at jeg tar helt feil, har ikke god av å være på PCen så sent om kvelden rett før eksamen :scared:

Endret av Dasset
  • 3 uker senere...
Skrevet

Har sendt brev og snakket med Forbrukerrådet om mitt abonnement gjennom Kvalito, og får som svar at hvis tjenesten har vesentlige mangler så kan de ikke kreve penger for det og en kan selv kreve å få opphevet hele greia vederlagsfritt. Hvis tjenesten har mangler så kan en kreve prisavslag eller kompensasjon for det.

Jeg har gjennom brev til Kvalito krevet å få opphevet mitt abonnement umiddelbart uten kostnader. De ringte i dag fra Kvalito Nord og bekreftet dette men ville sende ut sluttfaktura. Jeg spurte så fire ganger om hvilken sum denne sluttfakturaen ville havne på, men de unngikk å svare på dette (fire ganger). Blir spennende å se hva de skal ha betalt for når fakturaen kommer (da jeg etter forbrukerrådet ikke skal betale noen ting!).

Det skal sies at Kvalito Nord var hyggelige på telefon, men de unngikk allikevel prisspørsmålet...

NB. Det er mye mer rundt denne saken som ikke omtales i denne posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...