Gå til innhold

er dette en god spilleskjerm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg har fått et tilbud på en spliter ny Fujitsu Siemens 17"LCD-skjerm Modell: s17. og jeg vurderer å kjøpe den, men er dette en god spilleskjerm, har lest Øyvind dahle sin test og vet at det er lurt med en lav responstid til spilleskjermer og nå har jo denne 16ms i responstid , noe som jeg syntes lover meget godt.

eller skan dere se på specsa selv her er link til skjermen, men har funnet andre bilder at den også som ser anderledes ut men her står det nå ihvertfall helt riktig modellnavn så det må no være den:

Lover disse specsa til at det er en god spilleskjerm, skal selvfølgerlig bruke den vanlig også, men den MÅ kunne takkle spill meget godt.

http://www.m-e.dk/shop/default.asp?SetLng=...referrer=kelkoo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å si utifra kun spesifikasjonene.. Det lønner seg å se skjermen først..

Jeg har desverre ikke erfaring med denne skjermen, men jeg vil tro at de aller fleste nye skjermer i den prisklassen vil takle spill bra..

Skrevet

Jeg sitter på akkurat en slik skjerm nå og den er helt grei til spilling. Jeg merker ingen vesentlige forskjeller på denne og min Hansol H950, men om den er verd prisen er en annen ting. 4200 DKK høres litt i overkant ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...