Jaghi Skrevet 6. januar 2004 Skrevet 6. januar 2004 Ok, hør her, har et intressant problem i CS. Skjermbildet stopper i et halvt sekund nesten hvert 5 sekund... Når jeg har på "developer 1" deretter "net_graph 1", ser jeg at hver gang jeg får dette 'glippet' i bildet stiger den blå og grønne linja i graph'n til himmels. Alle som spiller CS vet at å miste et halvt sekund i close-combat er FORJÆVLIG! Hjelp meg, please!
Loomy Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 (endret) Prøv developer 0. Har hørt at developer 1 kan gjøre spillet ustabilt. EDIT: Hva er pingen din? Det du beskriver er rett og slett lagg. Kan jo være pga. en dårlig server eller dårlige innstillinger i config-en din. Endret 7. januar 2004 av Loomy
Jaghi Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Skrevet 7. januar 2004 Nope , ikke lagg. Men det er sikkert noe galt med konfig'n min... Tips til den noen?
Loeve Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Nope , ikke lagg. Men det er sikkert noe galt med konfig'n min...Tips til den noen? Skriv Fps_modem 15 i Console, det hjelper på raten
Loomy Skrevet 7. januar 2004 Skrevet 7. januar 2004 Last ned HLToolz og får det til å mekke sammen en bra konfig med tweaks både her og der. Hjalp en god del på både FPS og ping hos meg.
Jaghi Skrevet 8. januar 2004 Forfatter Skrevet 8. januar 2004 Ingen som har noen config-forslag som kan hjelpe meg? (For 1mbit ADSL). Har hørt at dette problemet kan ha noe med hvilken "steaminstall" jeg har, stemmer dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå