Gå til innhold

Italiensk film med *.sub fil


crippen

Anbefalte innlegg

Ja topic sier sitt, eg har en avi film med en sub fil som skal forestille teksten til den italienske filmen eg har lastet ned. Det stod at det skulle være engelsk tekst. Spurte en kamerat av meg, han sa at han trengte et slags program for å kjøre dette slik at det ble tekstet. Jaja, hva laster eg ned og hva gjør eg?

 

Takker fors var :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hør her, eg er crippen som har logget meg inn hos en kamerat her. Det var absolutt ikke meningen å poste 3stykk av samme sort. Det som hendte var at eg fikk en feilmelding når eg trykte på svar knappen. Eg skjønte ingenting og gikk helt ut av explorer og inn hit igjen, endelig, tredje gangen klarte eg å trykke på svar uten å få noen feilmeldinger, lite visste eg at det egentlig hadde funket.

 

Feilmeldingen var noe med mail error, en helt hvit side med svar fra hardware at noe var gått galt og at denne ikke kunne bli sendt.

Lenke til kommentar
Hør her, eg er crippen som har logget meg inn hos en kamerat her. Det var absolutt ikke meningen å poste 3stykk av samme sort. Det som hendte var at eg fikk en feilmelding når eg trykte på svar knappen. Eg skjønte ingenting og gikk helt ut av explorer og inn hit igjen, endelig, tredje gangen klarte eg å trykke på svar uten å få noen feilmeldinger, lite visste eg at det egentlig hadde funket.

 

Feilmeldingen var noe med mail error, en helt hvit side med svar fra hardware at noe var gått galt og at denne ikke kunne bli sendt.

finner bare en post :roll:

 

Til trådstarter. Du vil trenge en medieavspiller som støtter subtitles. Mange gjør dette og jeg vil anbefale bsplayer som tar *.sub filer som jeg ellers som jeg har hatt problemer med.

 

edit: så dem nå :thumbup:

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...